רוטנשטיינר והרצוג מסייעים למעבר אלחמיד מב"ש לסלטיק

חאתם עאבד אלחמיד
חאתם עאבד אלחמיד | מאור אלקסלסי

בלם הפועל באר שבע יצא לגלאזגו כדי להצטרף רשמית, העובדה שאינו זכאי לרישיון עבודה על פי הקריטריונים הובילה לכך שראשי נבחרת ישראל שיגרו מכתב להתאחדות הסקוטית: "לולא תאונת הדרכים, היה צובר יותר הופעות"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

סלטיק נכנסת לשלבים האחרונים להשלמת עסקת חאתם אלחמיד. אחרי משא ומתן ממושך, אתמול (שבת) חתמו ראשי אלופת סקוטלנד על החוזה מול הפועל באר שבע והשחקן יצא היום לסקוטלנד במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולהסדיר את נושא רישיון העבודה, בלעדיו כל העסקה תבוטל והוא לא יוכל לחתום במועדון המעוטר לארבע השנים הבאות.

סלטיק תשלם 1.6 מיליון ליש"ט עבור הבלם בן ה-28, שכידוע לא נטל חלק במשחקי הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית ומיד עם חתימתו צפוי להירשם לסגל סלטיק למשחקי ליגת האלופות. בסיבוב המוקדמות השני ניר ביטון וחבריו יפגשו את נומה קאליו האסטונית וכדי להשתתף באחד משני המפגשים יהיה על הבלם לחתום רשמית ולהירשם במשרדי ההתאחדות הסקוטית עד יום רביעי ב-01:00 שעון ישראל.

בשלב זה המכשול היחיד של אלחמיד להשלמת העסקה הוא נושא רישיון העבודה, לו הבלם על הנייר אינו זכאי בשל העובדה שלזכותו רק הופעה אחת בנבחרת ישראל, כך שהוא לא קרוב לקריטריונים הנדרשים. עם זאת, בנוסף להצהרות סלטיק על חשיבות השחקן למועדון והצגת חוזהו וגובה דמי ההעברה שאף הם מהווים שיקול באם לתת אשרת עבודה או שלא, ב"dailyrecord" נטען כי גם וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג שותפים לתהליך.


אלחמיד. ממתין לרישיון העבודה לצורך השלמת העסקה (אודי ציטיאט)

הצוות האוסטרי של נבחרת ישראל שיגר מכתב להתאחדות הסקוטית, בו נטען כי אלחמיד היה זוכה לרשום הופעות נוספות השנה בנבחרת אם לא היה נפגע בתאונת דרכים ושהוא גם זומן לסגל בעבר, על אף ששיחק לראשונה רק בחודש שעבר נגד פולין. גם דבריו של מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר שטען שעזיבת אלחמיד הינה "הפסד גדול" עבור הפועל ב"ש, צוינה בחלק מבקשת סלטיק לאשר לבלם רישיון עבודה. יש לציין שבמקרים רבים ערעורים של קבוצות מתקבלים ושחקנים מקבלים רישיון עבודה גם אם הם נמצאים הרחק מהקריטריון הדרוש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי