חאתם אלחמיד חתם לארבע שנים בסלטיק, שהציגה אותו בתור מגן ימני

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | סלטיק, רשמי

אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות וקיבל רישיון עבודה, בלם הפועל באר שבע נמכר לאלופת סקוטלנד תמורת 1.8 מיליון יורו והוא עשוי לפגוש את מכבי ת"א במוקדמות ליגת האלופות. קיירן טירני יעבור לארסנל?

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
זה רשמי: חאתם עבד אלחמיד חתם לארבע שנים בשורות סלטיק, שהציגה אותו בתור מגן ימני, מהלך שאולי מרמז על מכירת של קיירן טירני – שמבוקש על ידי ארסנל ועשוי להפוך לשחקן היקר ביותר בתולדות הליגה הסקוטית.


אלחמיד, שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וקיבל רישיון עבודה, נמכר תמורת 1.8 מיליון יורו והוא הצטרף לניר ביטון בסלטיק, שעשויה לפגוש בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות את מכבי תל אביב. אלחמיד הוא הישראלי החמישי בסלטיק אחרי אייל ברקוביץ', בירם כיאל, רמי גרשון וכאמור ניר ביטון.


אגב, אם סלטיק הסקוטית תעפיל לשלב הבתים של המפעל היוקרתי, היא תעביר לאלופת ישראל היוצאת עוד 300 אלף יורו כחלק מההסכם בין המועדונים. בתחילת המשא ומתן בין הצדדים, הסקוטים הציעו כ-1.5 מיליון יורו בזמן שבבאר שבע דרשו כ-2 מיליון. לבסוף, כאמור, הצדדים התפשרו על סכום ביניים.


הקבוצה של אלונה ברקת תצטרך לחלוק בסכום שיתקבל מסלטיק עם קבוצות נוספות. בני סכנין תקבל 45 אלף יורו, מ.ס. אשדוד 25 אלף יורו (1.5%) ומכבי תל אביב ושרלרואה עם 10 אלף יורו כל אחת.


אלחמיד ירוויח כ-450 אלף יורו – פי שניים משכרו הנוכחי בבירת הנגב וסלטיק תהיה קבוצתו הרביעית של הבלם בן ה-28 באירופה, לאחר שהוא כזכור הספיק לשחק גם במדי גנט, שרלרואה ודינמו בוקשרט. באוגוסט 2017 הוא נרכש על ידי הפועל באר שבע ששילמה למועדון ספורט אשדוד כ-5.5 מיליון ש"ח.


 דרך חדשה. חאתם עבד אלחמיד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי