מאמנו של וייסמן: "הוא עשה לעצמו שם, יהיה שחקן מרכזי"

שון וייסמן
שון וייסמן | וולפסברגר

חלוץ וולפסבורגר הפך לראשון בליגה האוסטרית מזה שבע שנים שמבקיע צמד בהופעת הבכורה, שטרובר פירגן: "הוא שחקן ובחור מעניין". המתנה לצילום שעבר השחקן שנפגע בעינו, אך נשללה אפשרות של שבר בארובת העין

(גודל טקסט)
פתיחת העונה הנהדרת של וולפסברגר בליגה האוסטרית רשומה על שמו של החלוץ שון וייסמן, שלמעשה בהופעת הבכורה בבונדסליגה מצא את הרשת פעמיים והוביל את קבוצתו ל-0:3 מוחץ בחוץ על אדמירה וואקר. לצערו של החלוץ, הבכורה גם הסתיימה בהתנגשות עם שוער המארחת אנדראס ליטנר, שהובילה לפגיעה בעינו, הוא הוחלף והובהל לבית החולים להמשך הטיפול.


וייסמן עדכן בסיום המשחק באמצעות הטוויטר הרשמי על הטבה במצבו, כשאמר בין השאר כי "אני מרגיש הרבה יותר טוב ומחכה כעת לצילום. אני שמח שהבקעתי, אבל הרבה יותר מהעובדה שניצחנו", וגם באוסטריה פורסם שלא נראה שמדובר בשבר. מי שבוודאי שמח מהבשורה על ההטבה במצבו ובעיקר על יכולתו הוא מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג, ששימש כפרשן המשחק בטלוויזיה האוסטרית.


וייסמן למעשה הפך לשחקן הראשון באוסטריה מזה שבע שנים שמבקיע בבכורה שלו בבונדסליגה המקומית צמד, מאז טרנס בויד שעשה זאת במדי ראפיד וינה. מאמן ג'רארד שטרובר אמר על הופעתו, מספר ימים לאחר שכבש גם בגביע האוסטרי: "הפגיעה לא נראית טוב, אבל אני בטוח שהוא יתאושש ויהפוך לשחקן מרכזי בקבוצה. הוא עשה לעצמו היום שם באוסטריה, הוא שחקן ובחור מעניין ונחכה לתוצאות הבדיקות".




למילים החמות על וייסמן הצטרף גם הקשר מארק אנדרה שמרבוק: "הוא שחקן מצוין שרק ישתפר עם הזמן. הוא גם בחור נהדר ואנחנו מאוד נהנים איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי