Sport1 Banner

רפאלוב כיכב בניצחון אנטוורפן, הפסד כואב לקומפני בבכורה

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS/AFP/Getty Images

מחזור פתיחת העונה בבלגיה: הישראלי כבש ובישל ב-1:4 בחוץ נגד אופן, הבלם חזר לאנדרלכט אחרי 13 שנים וזכה לקבלת פנים מרגשת, אך קבוצתו נוצחה במפתיע 2:1 בבית מול אוסטנד. בכורה לנאסרי, סייף לא נכלל בסגל

(גודל טקסט)

הליגה הבלגית יצאה כבר אתמול לדרך והערב (ראשון) נערכו משחקים נוספים במסגרת מחזור הפתיחה. במוקד, אנדלרכט המתחדשת איבדה יתרון ונוצחה 2:1 בבית מול אוסטנד. מאוחר יותר עלה ליאור רפאלוב בהרכבה של אנטוורפן למשחק הראשון נגד אופן, והיה מהמצטיינים על כר הדשא, כשרשם שער ובישול בניצחון 1:4 של קבוצתו.

אופן – אנטוורפן 4:1
ליאור רפאלוב יכול לסמן וי גדול על משחק הפתיחה שלו לליגה הבלגית. הישראלי פתח בהרכב של קבוצתו והציג יכולת מרשימה על כר הדשא. המחצית הראשונה הסתיימה בשיוויון, אך באותם רגעים נפתח המופע של הישראלי. לאחר שקבוצתו עלתה ליתרון 1:2 מצמד של דיומרסו אמבוקני מקונגו, אקס קלאב ברוז' סיפק בישול איכותי לאיבו רודריגס שכבש את השלישי, אך רגע השיא הגיע בדקה ה-81, כשרפאלוב פרץ לתוך הרחבה, ומצא את הרשת בעזרת נגיעה אלגנטית בכדור. בדקה ה-89 הכוכב הישראלי סיים את חלקו בהתמודדות, כשהוחלף ושמע את שריקת הסיום כמה דקות לאחר מכן. 1:4 לאנטוורפן בסיום.

אנדרלכט – אוסטנד 2:1
מי שכצפוי זכה לקבלת פנים מרגשת במיוחד הוא המאמן-שחקן וינסנט קומפני ששב לאנדרלכט, מועדון נעוריו, לאחר 13 שנים. "עזב כנסיך, חזר כמלך" נכתב על השלט שהניפו האוהדים השרופים מאחורי השער ודאגו להרים גם דגל פריסה עצום עם דיוקן של הבלם.

אקס מנצ'סטר סיטי הציב את עצמו בהרכב, פתח עם סמיר נאסרי על הספסל והותיר את קני סייף מחוץ לסגל. בדקה ה-61 הוא שלף את נאסרי להופעתו הראשונה, אולם גם הוא לא הצליח למנוע הפסד מאכזב כבר במחזור הפתיחה. אנדרלכט עלתה ליתרון מוקדם מרגליו של מיכאל ולאפ בדקה ה-13, אך רונאלדו ורגאס (19) ופאשן סקאלה (75) היממו את יושבי האצטדיון וקבעו 1:2 בסיום.


"עזב כנסיך, חזר כמלך" (אנדלרכט)

וינסנט קומפני. לא לפתיחה הזו הוא פילל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי