סולומון: "יהיה לנו הרבה משחקים נגד דינמו, ננסה לנצח בכולם"

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

לאחר ההפסד של שחטאר בסופר קאפ האוקראיני, הקשר הישראלי הביע את תחושותיו: "לא יודע מה קרה בסוף המשחק, ניצחון במשחק הבא יחזיר לנו את הביטחון". השחקן בן ה-20 קיבל את הציון הנמוך ביותר מבין שחקני קבוצתו

(גודל טקסט)

מנור סולומון פתח את עונתו השנייה במדי שחטאר דונייצק כאשר נכלל ב-11 בסופר קאפ האוקראיני נגד דינמו קייב. הוא שיחק הוחלף במצב של 0:1, אך הדאבליסטית ספגה מהפך מפתיע בדקות ה-80 וה-83 ואיבדה את התואר הראשון של העונה.

השחקן הישראלי לא הצליח להשפיע על המשחק ואף קיבל על ידי אתר 'פוטבום' האוקראיני את הציון 5.0, הנמוך ביותר בקרב שחקני שאחטר בטענה שקיבל לא מעט כדורים ולקה בקבלת החלטות לא נכונה.

לאחר ההפסד מנור סולומון ניגש לעמדת הראיונות והתייחס למשחק: "עצוב לי מאוד, לא רציתי להתחיל את העונה עם הפסד בסופר קאפ, אבל צריך להמשיך ולעבוד. קשה לנו נגד דינמו קייב ויהיו לנו עוד הרבה משחקים נגדם העונה. זה יהיה קשה, אבל ננסה לזכות בהכל".

הישראלי המשיך ואמר: "אני לא יודע מה קרה בסוף המשחק, הובלנו 0:1 וספגנו שני שערים בשלוש דקות. אנחנו עדיין צריכים להשתפר. עכשיו צריך לנצח את המשחק הקרוב נגד אלכסנדריה, זה יוסיף לנו ביטחון. האווירה במשחק הייתה טובה מאוד, הייתי רוצה שזה יהיה ככה בכל משחק".


פתיחת עונה מאכזבת למנור סולומון ולשחטאר (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי