טיאגו: "גיא אסולין השחקן הכי מוכשר שראיתי בלה מאסיה"

גיא אסולין
גיא אסולין | Shaun Botterill/Getty Images

קשרה של באיירן ששיחק עם הישראלי בקבוצה הצעירה של ברצלונה, פרגן בענק בראיון לאתר גול: "הוא היה מרשים, תמיד צעד אחד לפניי. חבל שלא שיחק מעל לליגה השלישית". האם הקשר בן ה-28 מסוגל להציל את הקריירה?

(גודל טקסט)

טיאגו אלקנטרה, שחקנה של באיירן מינכן, גדל כמובן באקדמייה של ברצלונה 'לה מאסיה'. לדעת רבים, הוא אחד הקשרים הטובים ביותר בעשור האחרון. מי שעוד שיחק לצידו בקבוצה הצעירה הוא גיא אסולין, שהקריירה שלו נתפסת כמפוספסת. ב-2005 הצטרף טיאגו לקבוצה הצעירה כשהיה בן 14 ושם פגש בישראלי. בניגוד לספרדי – אסולין לא עמד בהבטחה. למרות זאת, לטיאגו אין ספק לגבי הכישרון שלו.

"גיא אסולין היה השחקן הכי מוכשר ומרשים שראיתי בלה מאסיה ובגילאים הצעירים", אמר השחקן בראיון לאתר "גול", והוסיף: "הוא היה בגילי אך תמיד הקדים אותי בצעד. לצערי הוא לא שיחק שם מעבר לליגה השלישית, אך זה לא משנה". בין השניים אגב, מבדילים רק יומיים בגיל.

ב-2007 הצטרף גיא אסולין לקבוצה הצעירה של ברצלונה, כשסעיף השחרור שלו עמד על לא פחות מ-20 מיליון יורו. היא סייע לקבוצה להעפיל לליגה השלישית ושיחק גם שם. הוא רשם הופעה בודדת בקבוצה, כששותף בגביע המלך נגד ליאונסה. בתום שלוש השנים עבר למנצ'סטר סיטי, גם שם לא שיחק והקריירה שלו החלה להתדרדר. 


גיא אסולין. עדיין לא מאוחר? (טוויטר)

ברייטון, ראסינג סנטאנדר, הרקולס, מאיורקה, הישראלי המשיך לנדוד ממקום למקום, והיה גם פרק קצר ולא מוצלח בהפועל תל אביב אליה הצטרף בחורף 2016 אך שוחרר בתום חצי עונה לאחר שהמאמן אלי גוטמן לא רצה בו. הוא חזר לליגה השלישית בספרד, במדי סבאדל, וקבוצתו האחרונה הייתה קייראט, אלא שלאחר שנה בלי כדורגל ובגיל 28 – ספק אם השחקן הצעיר ביותר שלבש את מדי הנבחרת (נגד צ'ילה, לפני שהיה בן 17) יוכל לממש ולו קמצוץ מהכישרון שלו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי