צפו: זהבי כבש ובישל לסבע, 2:2 לגוואנגז'ו ר.פ נגד ג'יאנגסו סונינג

ערן זהבי, דיא סבע
ערן זהבי, דיא סבע | אתר הליגה הסינית

סבע בישל לזהבי שער ענק בדקה ה-21, שערו ה-24 העונה, מלך השערים סידר לחברו (49) את שערו העשירי בסין, אך אלכס טישיירה (27) ואדר בנגיחה (55), השוו פעמיים. החלוץ גם הוחלף עקב פציעה כחודש לפני משחקי הנבחרת

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו ר.פ עם ערן זהבי ודיא סבע בהרכבה, שוב לא הצליחה לנצח בביתה. היא אירחה היום (שישי) את ג'יאנגסו סונינג למשחק שהסתיים ב-2:2, אחרי שהובילה פעמיים, במסגרת המחזור ה-21 של הליגה הסינית הבכירה, ובכך רושמת כבר שלושה מחזורים ללא ניצחון – לפחות עצרה את רצף החמישיות שספגה.

בדקה ה-21, עלתה המארחת ליתרון. זהבי הלוהט קיבל כדור מסבע עמוק ברחבה ובמבצע אישי ענק חלף על פני מספר שחקנים אורחים ובעט חזק ברגל שמאל את שערו ה-24 העונה. חלפו רק שש דקות, והאורחת השוותה אחרי שאלכס טשיירה חתך את ההגנה החלשה של גוואנגז'ו וכבש. ר.פ פתחה חזק את המחצית השנייה, ובדקה ה-49, חילופי מסירות בין סבע לזהבי, הסתיים בשער נהדר של סבע, העשירי שלו מתחילת העונה. היתרון החזיק מעמד חמש דקות בלבד לפני שאדר נגח פנימה כדור חופשי שהוגבה לעברו – 2:2

ר.פ העלתה בעקבות התיקו את מאזנה ל-25 נקודות והיא נותרה במקום התשיעי בטבלה, אך אם היא לא מסובכת מספיק, ערן זהבי בצעד חריג, הוחלף בדקה ה-63 בדמבלה אחרי שחש כאבים בכף רגלו, זכר לפציעה מהמשחק הקודם.

מהלך המשחק
דקה 21, 0:1 לגוואנגזו ר.פ: דיא סבע שלח כדור נהדר אל ערן זהבי ברחבה, מלך שערי הקבוצה היתל בהגנת האורחים, העביר את הכדור לרגל שמאל ובעט חזק לרשת, שערו ה-24 העונה. 

זהבי חוגג שער יתרון (אתר הליגה הסינית)

דקה 26: שוער האורחים יצא לא טוב, סבע השתלט על הכדור,העביר אל זהבי שנבלם ברגע האחרון.

דקה 27, 1:1: אלכס טישיירה ניצל טעות בהגנה הרעועה של המארחת וכבש שער שוויון.

דקה 49, 1:2 לגוואנגז'ו: סבע נכנס לרחבה, מסר לזהבי, קיבל ממנו בחזרה כדור עומק וכבש. שערו העשירי העונה של החלוץ הישראלי.


טישיירה וחבריו חוגגים שוויון (אר הליגה הסינית)

דקה 55, 2:2: אדר התרומם לכדור חופשי אלכסוני, ניצל את ההגנה המחוררת של המארחת ונגח פנימה.

דקה 63: באופן חריג ונדיר, זהבי יצא ובמקומו נכנס דמבלה. הסיבה – כאבים שחש החלוץ הישראלי בכף רגלו, זכר לפציעה מהמשחק הקודם.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי