צפו בפציעה הקשה של רובי לבקוביץ', שפונה לבית החולים

רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ' | ערן לוף

שוער בודפשט הונבד נחת לא טוב על רגלו נגד קראיובה ונותר שרוע על כר הדשא במשך דקות ארוכות, עד שנלקח באמבולנס לביה"ח. המשחק ברומניה נמשך יותר משלוש שעות לאחר שהשופט נפגע בראשו. שער בכורה לביטון

(גודל טקסט)
רובי לבקוביץ', אקס הפועל תל אביב, נפצע הערב (חמישי) בצורה קשה ברגלו במהלך משחק החוץ הסוער של בודפשט הונבד שנמשך יותר משלוש שעות ברומניה נגד אוניברסיטטה קראיובה קראיובה במסגרת גומלין מוקדמות הסיבוב השני של הליגה האירופית.


אחרי 90 דקות מוצלחות ו-0:0 במשחק הראשון בהונגריה, לבקוביץ' קיווה להעפיל שלב עם קבוצתו, אך בדקה ה-33 הוא נחת לא טוב על רגלו ונותר שרוע על כר הדשא במשך דקות ארוכות. בתום טיפול ארוך, השוער הישראלי פונה באמבולנס לבית חולים מקומי וייתכן כי סיים את העונה. גם בלעדיו הצליחה הונבד לשמור על שער נקי, אבל לצערה נכנעה בדו קרב פנדלים לאחר 120 דקות ללא שערים.


רגע לפני דו קרב הפנדלים, אוהדי המארחת השליכו חפצים, חזיזים ואבוקות לכר הדשא ומצת פגעה בראשו של השופט, שקיבל טיפול רפואי והורד מכר הדשא. בתום הפסקה בת 40 דקות, המשחק חודש בהדרכתו של השופט הרביעי ובסיום, לאחר שהעפילו הרומנים לשלב הבא, הקהל הרומני פרץ לכר הדשא והתפרע פעם נוספת.


מי שנהנה מקצת יותר מזל הערב הוא דן ביטון, שכבש את שער הבכורה שלו (לחצו כאן וצפו בשער) במדי לודוגורץ, שערשהעלה את קבוצתו ל-0:1 על ואלור אחרי 1:1 דרמטי במשחק הראשון באיסלנד. מאוויס צ'יבוטה, שפתח בהרכב גם הוא, בישל את השער השני במשחק ובסיומו של המפגש ניצחה אלופת בולגריה 0:4 קליל בדרך לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. הקשר השלים 90 דקות והחלוץ יצא בדקה ה-63.
ועוד הערב במוקדמות הליגה האירופית, הבלם טל כחילה עלה מהספסל בדקה ה-60, כשקבוצתו אטרומיטוס הוליכה 1:2, והוא סייע לה לנצח 2:3, אחרי 1:2 בשבוע שעבר בסלובקיה על דונאיסקה סטרדה. 3:5 בסיכום המשחקים וגם היוונים בסיבוב המוקדמות השלישי, כאשר בשני המשחקים עלה הבלם מהספסל ולזכותו מאז עבר ליוון 46 דקות במפעל האירופי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי