טואטחה הודיע לפרנקפורט: לא עובר להולנד. יחתום בטורקיה?

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

המגן לא נכלל בסגל למשחק נגד ואדוז, אך לא יעבור לאוטרכט שם הוצע לו לקצץ 50 אחוז מהחוזה תמורת דקות משחק. אחרי שסירב, טורקיה על הפרק. מכבי חיפה התעניינה, אך שכרו גבוה מדי כרגע

(גודל טקסט)

טאלב טוואטחה לא נכלל אמש (שבת) בסגל שפרסמה איינטרכט פרנקפורט לקראת צמד המשחקים נגד ואדוז השווייצרית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אך הדבר אינו מרמז על מעבר לאוטרכט ההולנדית.

בסוף השבוע סירב המגן להצעה ההולנדית והודיע לפרנקפורט כי בשלב זה הוא נשאר בקבוצה. הסיבה: ההולנדים הציעו 300 אלף יורו, מחצית בלבד מהחוזה הנוכחי שלו. יחד עם זאת, לספורט1 נודע כי טואטחה מבשל מעבר לקבוצה אחרת, כשאחת האופציות היא הליגה הטורקית, אליה היה מועמד לעבור בעבר.

עוד לפני שהישראלי, שמיוצג על ידי סוכנת השחקנים ויקי וקנין, נותר מחוץ ל-25 הראשונים של אדי הוטר, ההולנדים ביקשו להשאיל את השחקן עד לתום חוזהו אצל העיטים בסיום העונה.

הגרמנים אישרו את המעבר, אך כפי שפרסמנו כבר אז הפערים היו גבוהים מדי – כשאלה ביקשו לקצץ 50 אחוז משכרו. כעת ינסה המגן למצוא יעד חדש בטורקיה או בליגה אחרת. מכבי חיפה גיששה בעבר, אך המרחק עדיין גדול – גם אם תשאיל איתו, הירוקים לא יוכלו בשלב זה לעמוד בשכרו.


היעד הבא טורקיה? טאלב טוואטחה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי