ליאור רפאלוב כבש פעם נוספת, דן ביטון החמיץ פנדל

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS/AFP/Getty Images

הקשר של אנטוורפן תרגם כדור עונשין לשער ליגה שני. הקשר פתח במדי לודוגורץ אך לא ירצה לזכור את התמודדות, צ'יבוטה עלה כמחליף. מיקי סירושטיין נותר בלתי מנוצח בליגה התאינלדית, ואריאל הרוש נותר על הספסל

(גודל טקסט)
אחרי שמואנס דאבור הבקיע בניצחון סביליה במשחק הכנה נגד הופנהיים, ליאור רפאלוב המשיך להבריק במדי אנטוורפן. הקשר הישראלי 73 דקות במשחק הליגה נגד בוורן, ובמהלך המחצית הראשונה ניגש לנקודה הלבנה וקבע 0:2 לקבוצתו. בהמשך עזר לקבוצתו להבקיע שני שערים נוספים, וכאמור פינה את מקומו במגרש.


דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה רשמו יום לא מוצלח, כשהראשון פתח בהרכבה של לודוגורץ ב-1:1 נגד לוקומוטיב פלובדיב, והחמיץ פנדל במחצית הראשונה, והוחלף בדקה ה-85. צ'יבוטה עלה כמחליף בדקה ה-67, אך לא הצליח למצוא את הרשת.


מיקי סירושטיין הוצב הערב (ראשון) בהרכב סופנבורי התאילנדית בפעם החמישית ברציפות מאז הצטרף לפני כחודש ושמר על מאזן נקי מהפסדים. בתום 21 מחזורים בליגה הבכירה בתאילנד, סופנבורי ניצבת במקום ה-15 מתוך 16 קבוצות ובמאזנה 21 נקודות – רק שתיים פחות מהמקום ה-13 שמוביל לחוף מבטיחים בסיום העונה.


דן ביטון. המזל לא היה היום עם הישראלי (לודוגורץ, האתר הרשמי )
דן ביטון. המזל לא היה היום עם הישראלי (לודוגורץ, האתר הרשמי )


הדרבי הלוהט של רוטרדם הבטיח וקיים. ללא אריאל הרוש שנותר על הספסל וימשיך להמתין להופעת הבכורה שלו בהולנד, ספרטה הייתה בדרך הבטוחה לניצחון במחזור הפתיחה, אך פיינורד לא הרימה ידיים ואיזנה ל-2:2 דרמטי בדקה ה-95. 


 

הפסד ראשון לוולפסברגר של שון וייסמן בליגה האוסטרית. אחרי שהישראלי פתח את העונה עם צמד, שהוביל לניצחון 0:3 של קבוצתו על אדמירה, היום הקבוצה מוולספבורג נכנעה לשטורם גראץ בתוצאה 0:1 משער של בקים בלאי האלבני. וייסמן פתח בהרכב והשלים 90 דקות.


לאחר שפתח בשני המשחקים הקודמים של שחטאר דונייצק, מנור סולומון ישב היום 90 דקות על הספסל וראה את קבוצתו מנצחת 0:3 את קרפטי.


גירדו נקודה דרמטית בדרבי הביתי. שחקני פיינורד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי