צ'רלטון: "העברנו את המסמכים בזמן, מקווים שחמד יחתום"

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

בויאר ערך מסיבת עיתונאים והודה: "אנחנו מנסים להוכיח להתאחדות שהעברתו נעשתה בזמן, אבל זה מסובך ואנחנו לא יודעים מה יהיה". לבירם כיאל שהוצג רשמית הוא החמיא: "הולך לתת לנו המון, הוא ווינר"

(גודל טקסט)
בירם כיאל עבר הלילה (בין חמישי לשישי) לתחנה הרביעית בקריירה שלו, כשעבר ברגעי הסיום של חלון ההעברות באנגליה לצ'רלטון אתלטיק, בהשאלה לעונה אחת בקבוצה מלונדון. קשר נבחרת ישראל ישוב לשחק בליגת המשנה לאחר שנתיים בפרמיירליג, בהן רשם 37 הופעות במדי ברייטון, אך לא הצליח לקבל מהמאמן כרס יוטון את המקום הקבוע בהרכב השחפים.


לאחר המעבר אמר הישראלי: "אני מרגיש טוב כבר מהדקה הראשונה במועדון. אני אסיר תודה על ההזדמנות לשחק באופן קבוע. אני רק רוצה להודות לכולם כאן, זה מעבר טוב בשבילי". והוסיף: "אנחנו משחקים כדורגל כדי לנצח. אני מבטיח לעשות הכל כדי להביא את הניסיון שלי והאיכות שלי, ולעזור על המגרש כדי לנצח משחקים ולשמח את האוהדים".


המאמן לי בויאר לא הסתיר את התלהבותו מהחיזוק החדש לסגלו ואמר: "זו החתמה גדולה עבורנו. הוא קשר יוצא מן הכלל. אני שיחקתי בתפקיד הזה, ולכן אני מתרגש כמו שאתם יכולים לדמיין. עקבתי אחריו במשך זמן רב ותמיד חשבתי שלא נוכל להביא אותו, בגלל האיכויות והניסיון שלו. הוא הולך לתת לנו לנו המון והוא ווינר".




בויאר הבהיר כי צירופו של תומר חמד, ששמו גם נקשר למעבר לצ'רלטון, עדיין נמצא על הפרק: "אנחנו לא יודעים מה קורה עם זה עכשיו. זה מסובך. אנחנו עובדים מול ההתאחדות כדי להראות שעשינו הכל נכון בזמן הנכון. אנחנו מאמינים שזה עדיין יקרה, אבל זה לא בידינו כרגע".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי