סולומון מרוצה מהבישול במשחק העונה: "עבדתי על זה"

מנור סולומון
מנור סולומון | חשבון הטוויטר של שחטאר דונייצק

הישראלי התראיין לאחר ה-1:2 של שחטאר דונייצק בחוץ נגד דינמו קייב: "שמח שהמסירה שלי הגיעה לכתובת, זה מה שדורשים ממני לעשות"

(גודל טקסט)

מנור סולומון בישל אתמול (שבת) את השער הראשון של שחטאר דונייצק, שגברה 1:2 בחוץ על דינמו קייב במשחק העונה הראשון ושמרה על מאזן מושלם בתום שלושה מחזורים. הישראלי, שהשלים 90 דקות והיה מהמצטיינים על כר הדשא, התייחס למסירה שלו: "אני עובד על באימונים ושמח שהפעם זה הצליח".

סולומון הוסיף וסיפר על הבישול: "אחרי לא מעט שעות של אימון, זה מה שדורשים ממני לעשות ובזה אני הכי חזק. אני מרוצה שהמסירה הגיעה לכתובת הנכונה ושמח עבור ג'וניור מוראס על השער היפה שהוא כבש עם העקב". על כך שהכדור ספק עבר את הקו: "לדעתי הוא לא יצא. אני שמח שהשופט אישר את המהלך והדבר הכי חשוב זה שניצחנו".

על כך ששחטאר נוצחה על ידי דינמו קייב בסופר קאפ: "למרות שהפסדנו להם ממש לאחרונה, לא היו לנו חששות. כל מי שצפה במשחק חשב ששיחקנו טוב מהם. זה היה מאכזב להפסיד. הם שיחקו טוב במחצית הראשונה, אבל אני חושב ששלטנו במשחק. אני שמח שהיום הגענו לקייב, ניצחנו ועכשיו אנחנו מובילים את הטבלה".

על מוראס, שהבקיע עם עקב לאחר המסירה שלו: "אני לא יודע איך הוא הצליח להכניס את זה – יש לו את היכולת לבצע דברים בצורה אינסטינקטיבית. מי מאיתנו מכדרר טוב יותר? אני מעדיף לא להשוות, אבל שמח שהצלחתי לראות את היכולות שלי בקייב נגד דינמו".


סולומון חוגג עם שחקני שחטאר (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי