וייסמן: "באוסטריה מתמקדים יותר בכדורגל, דאבור הציב רף גבוה"

שון וייסמן
שון וייסמן | טוויטר

לאחר שלושה משחקי ליגה בוולפסברג, הישראלי התייחס לקבוצתו החדשה ברדיו 103FM: "הרעב לכדורגל גדול יותר כאן". השאיפות: "לשחק בהרכב של נבחרת ישראל". העזיבה ממכבי חיפה: "בלבול רצה אותי, אבל היו לי הצעות"

(גודל טקסט)

שון וייסמן פתח את הקדנציה הראשונה שלו מעבר לים בצורה חלומית, אמנם קבוצתו וולפסברג רשמה שלוש נקודות בלבד בשלושת מחזורי הליגה הראשונים בליגה האוסטרית, אשר כלל במחזור האחרון גם הפסד 5:2 לאלופה רד בול זלצבורג, אך הישראלי נמצא במקום השני בראש טבלת כובשי השערים עם שלושה גולים. אתמול (ראשון) וייסמן דיבר בתכונית הספורט של רדיו 103FM על החיים באוסטריה, נבחרת ישראל והעזיבה ממכבי חיפה.

שון וייסמן פתח את דבריו והתייחס לתבוסה רד בול זלצבורג: "האמת ששיחקנו נגד קבוצה שמעל הליגה בכמה רמות וזו קבוצה שתהיה בליגת האלופות, למרות שאני חושב שעמדנו נגדם מאוד טוב, צימקנו ל-3:2 והאמת שיכולתי להשוות אבל רשמתי החמצה קלה ולאחר מכן כולם עלו קדימה. ואז קיבלתי בדקה ה-90 שני שערים שלמעשה משקרים מעט את התוצאה".

ההבדלים בין ישראל לאוסטריה: "הרעב פה לכדורגל גדול יותר, פעמיים בשבוע יש שני אימונים. הכל פה רגוע אין לחץ, האוהדים תמכו בנו וכולם אוהבים את הכדורגל וממש כיף פה. אני חושב שפה הם מתמקדים יותר בכדורגל והאינטנסיביות באימונים היא מטורפת. בארץ יש הרבה מאמנים שמעדיפים לעשות משחקונים על זמן ופה למשל מעדיפים לעשות אימונים קצרים, כל אימון אני עם GPS כמעט בכל יום יש תדריך וידאו".


"הרעב פה לכדורגל גדול יותר". שון וייסמן (אודי ציטיאט)

על מואנס דאבור: "הוא הציב רף מאוד גבוה באוסטריה ועדיין כל הזמן שומעים את השם שלו וכן גם לי יש לאן לשאוף, השאיפה שלי היא לשחק בהרכב של נבחרת ישראל".

בקרב מכבי חיפה נשמעות טענות כי עזבת את הקבוצה בצורה לא מכובדת: "קודם כל לא עשיתי רע לאף אחד, וגם בשלוש השנים האחרונות הייתי מושאל. אין ספק שבלבול רצה שאשאר, בסופו של דבר זה לא הלך מבחינתי ומבחינתם. הייתי שחקן חופשי, היו עלי הרבה הצעות, אני לא יכול לגיד שלא רצו אותי מספיק, אבל רציתי להגיע למקום שאהיה בו בטוח".

"מדברים על מואנס דאבור עד היום" (Gettyimages)

האם אתה חושב שבקבוצה למדו מהמקרה שלך בעקבות הצעת החוזה לאעיד חבשי: "אני חושב שלחבשי מגיע כל מה שהוא מבקש, הוא שחקן הרכב, צריך כמובן להיות ריאליסטים. אני חושב שאם הוא לא חותם אז כנראה שההצעה לא מספיק טובה בשבילו, וזו זכותו המלאה".

אתה לא חושש מקדנציה קצרה בחו"ל: "אני באתי בשביל להצליח ולהתקדם הלאה ואני לא מתכוון לעצור בליגה האוסטרית, אני רוצה להיות שון ויסמן ואני לא רוצה להיות שם אחר ואני נתלה היכן שהרף יותר גבוה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי