בכושר שיא: שון וייסמן הפציץ רביעייה ב-0:5 של וולפסברגר

שון וייסמן
שון וייסמן | וולפסברגר

אקס מכבי חיפה מצא את הרשת ארבע פעמים (41, 48, 62 ו-76) וקבוצתו דרסה את מאטרסבורג במחזור הרביעי. הישראלי ניצב בראש טבלת הכובשים באוסטריה: "רציתי לתת את הכדור לאבא של אשתי"

(גודל טקסט)

פתיחת העונה החלומית של שון וייסמן בליגה האוסטרית נמשכה גם הערב (שבת). הוא וקבוצתו וולפסברגר אירחו את מאטרסבורג במסגרת המחזור הרביעי  והביסו את יריבתם 0:5. החלוץ הישראלי להט כשכבש רביעייה מרשימה: את השער השני במשחק (41), השלישי (48), הרביעי (62) והחמישי (76). הרביעייה הענקית העלתה את מאזנו של וייסמן לשבעה שערי ליגה בארבעה מחזורים והוא ניצב בראש טבלת הכובשים של הליגה האוסטרית. הוא הוחלף בדקה ה-81 לקול תשואות הקהל.


וייסמן הנרגש סיכם: "אמרתי לאבא של אשתי לפני המשחק שאני רוצה להביא לו את הכדור. אני שמח שעשיתי את זה ועכשיו אני יכול לתת לו אותו".

 

 


באנגליה, המחזור השלישי בצ'מפיונשיפ נערך היום (שבת). צ'רלטון, עדיין ללא שחקן הרכש הפצוע בירם כיאל שנותר מחוץ לסגל, התארחה אצל ברנסלי ורשמה תיקו ראשון העונה, 2:2 אחרי שזכתה בשני המחזורים הראשונים במלוא שש הנקודות.


בסקוטלנד, האלופה סלטיק אירחה את דנפרמליין מליגת המשנה במסגרת שלב הפלייאוף בגביע הליגה. בתום 90 הדקות הייתה התוצאה 1:1 ושתי הקבוצות התייצבו ל-30 דקות הארכה, סלטיק ניצחה 1:2 בדרך לשלב הבא משער ניצחון של ג'יימס פוסט בדקה ה-114, מבישול של חאתם עבד אלחמיד. אלחמיד ונירביטון פתחו ב-11 ושיחקו לכל אורך 120 הדקות. סלטיק זכתה בגביע הליגה בשלוש העונות האחרונות והיא רוצה לעשות זאת בפעם הרביעית ברציפות.


ועוד בסקוטלנד בגביע הליגה, היברניאן עם אופיר מרציאנו על הספסל, אירחה את מורטון מהצ'מפיונשיפ. התוצאה בתום המועד החוקי הייתה 3:3. היברניאן ניצחה בהארכה 3:5 ועלתה לשלב הבא של המשחקים. בליגה האזרית, אמיר עגייב השלים 90 דקות ב-0:2 על סומגאיט על גבאלה במחזור פתיחת העונה.




בפעם האחרונה ששמואל שיימן שיחק נגד אייאקס, המגן פתח בהרכב אקסלסיור והובס 4:1 לפני שבע וחצי שנים. הערב שיחק שש דקות בלבד במדי ונלו והפסיד בתוצאה זהה. לעומתו אריאל הרוש לא שותף ב-1:2 של ספרטה רוטרדם על דן האג.



ליגיונרים נוספים שלא שיחקו הערב, הם קני סייף שלא שותף בהפסד 4:2 של אנדרלכט על קורטרייק ועומר חנין שלא פתח ב-11 של קבוצת המילואים של מיינץ נגד וולדורף בליגה הרביעית בגרמניה. לעומתם אמיר חאלילה ערך הופעת בכורה הרומנית השנייה במדי ארד, שניצחה 0:3 את מיירקוראה צ'יוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי