נאתכו הוצג בבלגרד: "הלכתי עם הלב, קיבלתי כאן רושם מצוין"

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | פרטיזן בלגרד, רשמי

קפטן נבחרת ישראל, שחתם רשמית בנציגה הסרבית בליגה האירופית, ילבש את החולצה מס' 6: "לזכר בת דודה שלבשה את המספר ונהרגה בתאונת דרכים". וגם: כך נסללה דרכו למועדון הפאר, אחרי שכבר היה בדרכו לטורקיה

(גודל טקסט)

יממה אחרי שביברס נאתכו חתם רשמית על חוזהו לשלוש השנים הבאות בפרטיזן בלגרד, בתקשורת הסרבים מודים הבוקר (שלישי) שהם מאוד הופתעו מכך שקפטן נבחרת ישראל נחת בסופו של דבר בסרביה. נאתכו הוזכר לכל אורך השבועות האחרונים כמועמד למספר קבוצות לטורקיה וגם סירב לפנייה מהאקסית רובין קאזאן, אבל בסופו של דבר הגיע דווקא לפרטיזן שהשבוע תילחם על מקומה בשלב הבתים של הליגה האירופית נגד מולדה הנורבגית.

נאתכו בן ה-31, כידוע, הגיע ללא תמורה אחרי שחוזהו באולימפיאקוס הותר בעקבות יחסים עכורים עם המאמן ועונה במהלכה מיעט לשחק. "זה לא היה קל לצרף אותו, אבל המאמצים של ראשי פרטיזן בסופו של דבר נשאו פרי", נכתב בתקשורת. נטען אף כי ההצעות הכספיות שזכה להן נאתכו מסיבאספור ומגזיאנטפספור היו טובות יותר משל פרטיזן, שם הוא יכול היה להרוויח מעל מיליון יורו לעונה ואילו בפרטיזן הוא ישתכר קרוב ל-600 אלף יורו, אבל לפי הידיעה העדיף נאתכו לבחור בפרויקט שהתאים יותר לשאיפותיו, כשגם עיר מודרנית יותר כמו בלגרד הועדפה מהשיקול המשפחתי וכך נסללה הדרך לחתימה על אף שהסכים לוותר על סכומי כסף משמעותיים.

יתרה מכך, נטען כי זוראן טושיץ', חברו של נאתכו מימיהם המשותפים בצסק"א מוסקבה, הוא שהמליץ לצרף את קפטן נבחרת ישראל ולמעשה קישר בין הצדדים. בבלגרד מספרים שנאתכו חזר אליהם בשבוע שעבר עם תשובה חיובית על כך שהוא מוכן להפחית בשכרו כדי להגיע וסיפר כי צפה במשחק הקבוצה נגד מלאטיספור הטורקית בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, בסיומו הואצו המגעים בין הצדדים.


נאתכו בימיו בצסק"א. הגיע בסיוע חברו (Gettyimages)

כידוע זו תהיה תחנתו החמישית באירופה והשישית בקריירה, אחרי שמהפועל תל אביב הוא עבר לרובין קאזאן, ב-2014 עבר לחצי עונה לפאוק סלוניקי, עבר לצסק"א מוסקבה ובשנה האחרונה שיחק באולימפיאקוס ובמדיה רשם 21 הופעות.

נאתכו הוצג בפרטיזן וקיבל את הספרה 6 איתה הוא מזוהה. אגב, הוא כבר נרשם למשחקי פלייאוף הליגה האירופית מול מולדה. נאתכו אמר: "היו לי הצעות טובות יותר מבחינה כלכלית אבל הלכתי עם הלב. כל האנשים במועדון ששוחחתי איתם נתנו לי את הסיבות להגיע לכאן, קיבלתי רושם מצוין".

הקשר הישראלי סיפר לכתבים על הסיבה בעטייה הוא לובש את החולצה מספר 6: "זה סיפור טראגי. הבת של דוד שלי שיחקה כדורסל ונהרגה בתאונת דרכים לפני עשר שנים. היא לבשה את הגופייה מספר 6, וזו הסיבה שאני לובש את המספר הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי