חוזר לעניינים: 45 דקות לחמד בניצחון 0:1 של צ'רלטון

תומר חמד
תומר חמד | Daniel Hambury/EMPICS/PA

לגיונרים: בכורה לחלוץ שעלה כמחליף בדקה ה-45, כיאל נותר מחוץ לסגל. אופיר מרציאנו ספג שער בדקה ה-95, 2:2 להיברניאן. שון וייסמן לא הצליח למצוא את הרשת בניצחון 2:5 של וולפסברגר

(גודל טקסט)
חמישה ימים אחרי שעזב את ברייטון וחתם באופן רשמי בצ'רלטון אתלטיק מהצ'מפיונשיפ, תומר חמד ערך הערב (שבת) הופעת בכורה במדים האדומים החדשים של קבוצתו שניצחה 0:1 את ברנטפורד. בסקוטלנד, אופיר מרציאנו שיחק 90 דקות בניצחון של היברניאן. שון וייסמן רשם 85 דקות במדי וולפסברגר, אך לא מצא את הרשת ב-2:5 העוצמתי של קבוצתו. אמיר עגייב פתח בהפסד סומגאיט, חן עזרא עלה כמחליף להופעת בכורה בליגה הקפריסאת.


צ'רלטון – ברנטפורד 0:1

קבוצתם החדשה של תומר חמד ובירם כיאל רצתה להמשיך עם פתיחת העונה נטולת ההפסדים שלה בצ'מפיונשיפ, והצליחה. רגע לפני המחצית, בדקה ה-41 קונור גלאגר העלה את האדומים ליתרון. חמד עלה בפתיחת המחצית השנייה כמחליף במקומו של ג'ונתן ליקו, אך לא הצליח להגיע למצבים מסוכנים. למרות זאת, קבוצתו שמרה על היתרון עד הסיום. צ'רלטון עלתה למקום ה-2 בטבלה ותקווה למעידה של סוואנזי.


היברניאן – סט ג'ונסון 2:2

מרציאנו ספג כרטיס צהוב, ושער בדקה ה-95 בתיקו של קבוצתו נגד האחרונה בליגה הסקוטית. היברניאן הובילה פעמיים במהלך המשחק, אך לא הצליחה לשמור על היתרון וירדה למקום ה-7 בטבלה.


וולפסברגר – אלטאך 2:5

שון וייסמן, החלוץ הלוהט בליגה האוסטרית שיחק 85 דקות במדי וולפסברגר,  אך באופן מפתיע לא כבש שער במהלך הניצחון 2:5 של קבוצתו, אשר טיפסה למקום השלישי בטבלה.




סומגאיט – סבאייל 3:0

אגייב השלים 90 דקות במדי סומגאיט, אך לצערו של הקשר, הוא וקבוצתו הובסו 3:0 על ידי מוליכת הטבלה סבאייל, במסגרת המחזור השני בליגה האזרית.


דוקסה – אומוניה ניקוסיה 2:0

במחזור הפתיחה של הליגה הקפריסאית, חן עזרא עלה כמחליף בדקה ה-83 בניצחון של קבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי