ושוב איתכם: צמד ושני בישולים לטל בן חיים, שחזר בסערה

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

אחרי היעדרות ממושכת בשל פציעה, החלוץ פתח בהרכב קבוצת המילואים של ספרטה פראג והתפוצץ על סוקול הוסטון מהליגה השלישית בצ'כיה. ישוב לסגל הקבוצה הבוגרת בקרוב?

(גודל טקסט)
ספרטה פראג תארח הערב (ראשון ב-20:00) את סיגמה אולמוץ במסגרת המחזור השמיני בצ'כיה ותנסה לשוב למסלול הניצחונות, אולם עוד לפני כן שיחקה הקבוצה עד גיל 23 של המועדון והביסה 1:6 את סוקול הוסטון מהליגה השלישית בצ'כיה. מי שלא שיחק בשורות ספרטה פראג מאז יולי 2018 הוא טל בן חיים החלוץ, שהתאושש לאחרונה מקרע ברצועה הצולבת וזכה לקרדיט בהרכב במטרה להחזירו לכושר משחק, כשהכוונה היא להכלילו במהרה בסגל הקבוצה הבוגרת.


הישראלי פתח את המשחק בסערה וסיפק לא פחות משני שערים ובישול כבר ב-12 הדקות הראשונות. בן חיים הערני הגיע ראשון לכדור חוזר שנהדף על ידי השוער ודחק מקרוב (2). כעבור ארבע דקות בלבד הישראלי השלים צמד עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה. בדקה ה-12 הוא גם הוסיף בישול, כשסידר לדניאל הוראק את השער השלישי במשחק. בדקה ה-30 ספרטה עלתה ל-0:4 ללא מעורבותו של בן חיים, שנכנס לפעולה שוב בדקה ה-40 וסיפק בישול נוסף בדרך ל-0:5 מוחץ במחצית. במחצית השנייה בן חיים הוחלף, ספרטה כבשה שער נוסף, אך גם ספגה וזה 1:6 בסיום. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי