בשעה טובה: שער בכורה למנור סולומון בליגה האוקראינית

מנור סולומון
מנור סולומון | חשבון הטוויטר של שחטאר דונייצק

שחטאר דונייצק הביסה 0:4 את אולימיפיק דונייצק, הקשר הצעיר של נבחרת ישראל הרשית לראשונה לאחר 13 משחקים נטולי שערים. הופעת בכורה לנאתכו בהפסד פרטיזן בלגרד, רפאלוב פתח בהפסד אנטוורפן

(גודל טקסט)
מנור סולומון כבש הערב (ראשון) שער בכורה בליגה האוקראינית, בניצחון 0:4 של שחטאר דונייצק על אולימפיק דונייצק, האחרונה בטבלה. ביתרון 0:1, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, היהלום מפתח תקווה קיבל כדור עומק נהדר שהשאיר אותו במצב אחד על אחד מול השוער. סולומון לא התבלבל, עבר את השוער מימין, שלח בעיטה עוצמתית לחיבור והכפיל את היתרון של קבוצתו. 


האלופה האוקראינית דהרה בקלילות ל-0:4 ושמרה על המקום הראשון בטבלה, בפער של 7 נקודות מהמקום השני בשלב כל כך מוקדם של העונה. סולומון שהשלים 90 דקות, סיים בצורת של 850 דקות ליגה ללא שער.




בליגה האוסטרית, אלון תורג'מן ואוסטריה וינה נכנעו 3:1 לראפיד וינה בדרבי. החלוץ עצמו פתח את המשחק על הספסל, ועלה כמחליף בדקה ה-62 בזמן שקבוצתו הייתה בפיגור 2:1, אך לא השכיל לכבוש וקבוצתו ספגה את השער השלישי בדקה ה-93.


בליגה האזרית, אמיר עגייב וסומגאייט נחלו הפסד 2:1 כואב בדקה ה-98 ליריבת בני יהודה בליגה האירופית, נפטצ'י באקו. קבוצתו של עגייב, שפתח בהרכב ושיחק 90 דקות, איבדה יתרון מוקדם במשחק שבו נשלפו שלושה כרטיסים אדומים. 


בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח בהרכב קבוצתו אנטוורפן במשחק החוץ נגד ווארחן. הקשר הישראלי ספג צהוב בדקה ה-39, וקבוצתו ירדה להפסקה בפיגור 0:2. בדקה ה-67 החליט המאמן להוריד אותו לספסל, ואנטוורפן לא הצליחה להפוך את התוצאה ורשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.


דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה פתחו בהרכב לודוגורץ נגד בוטב וורצה. שניהם לא השלימו 90 דקות, כשצ'יבוטה מחולף בדקה ה-65 וביטון בדקה ה-83, וקבוצתם ניצחה 0:1.


רק לפני כמה ימים חתם ביברס נאתכו בפרטיזן בלגרד, והערב הוא זכה להופעת בכורה כשעלה בהרכב והשלים 90 דקות במשחק הבית נגד באקה טופולה. המשחק עצמו נגמר ב-1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי