צמד בישולים לנאתכו בניצחון 0:3 של פרטיזן, בכורה לחמד

תומר חמד
תומר חמד | Daniel Hambury/EMPICS/PA

שני בישולים לקפטן הנבחרת בניצחון פרטיזן. החלוץ השלים 90 דקות וכיאל עלה מהספסל בדקה ה-78 אך קבוצתם הפסידה. מרציאנו והיברניאן הפסידו, אלחמיד וסלטיק נותרו מושלמים בסקוטלנד, 16 דקות לסולומון בדונייצק

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
ביבראס נאתכו כיכב הערב (שבת) בניצחון 0:3 של פרטיזן בלגרד על פרולטר במחזור השמיני בליגה הסרבית. קפטן נבחרת ישראל המשיך את כושרו הנהדר ממשחק אמצע השבוע בסלובניה, פתח בהרכב ורשם שני בישולים יפים בתוך ארבע דקות (74 ו-78). קבוצתו נמצאת במקום החמישי בטבלה עם 14 נקודות ושני משחקים חסרים.


תומר חמד
עלה הערב (שבת) לראשונה בהרכב צ'רלטון והשלים 90 דקות, במשחק שבו קבוצתו נכנעה 1:0 לבירמינגהאם. בירם כיאל עלה מהספסל בדקה ה-78, אך לא הצליח למנוע את ההפסד, שבעקבותיו "אדומי החזה" עלולים לאבד את המקום השני בטבלת הצ'מפיונשיפ, אם לידס תנצח מחר את ברנסלי.


אופיר מרציאנו פתח כרגיל בין הקורות בשורות היברניאן, שממשיכה לקרטע בליגה הסקוטית. קבוצתו של השוער הישראלי נכנעה 2:0 לקילמארנוק ונותרה במקום התשיעי בטבלה.


אחרי שתי הופעות רצופות במדי נבחרת ישראל, מנור סולומון קיבל קצת מנוחה ופתח על ספסל שחטאר דונייצק ב-3:4 המטורף על זאריה. הישראלי נכנס (74) וסייע לקבוצתו לשמור על מאזן מושלם בתום שבעה מחזורים. האלופה נקלעה לפיגור כפול, הפכה ל-2:3, ספגה (86), אך הגיבה עם שער ניצחון דרמטי (89) והוכיחה פעם נוספת שהיא מעל הליגה.




ללא ניר ביטון (פצוע) אך עם חאתם עבד אלחמיד ששוב הרשים (90 דקות), סלטיק שמרה היום על מאזן מושלם בליגה הסקוטרית כשגברה 0:1 בחוץ על המילטון והתבססה במקום הראשון בטבלה עם חמישה ניצחונות בחמישה מחזורים. שער מוקדם של ג'יימס פורסט (4) הכריע והגדיל זמנית את הפער בפסגה.


תוצאות נוספות:
שמואל שיימן השלים 90 דקות בתיקו של ונלו מול חרונינגן וגם אמיר עגייב שיחק משחק שלם בהפסד סומגאייט לזירה 2:1. דן ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-64 בניצחון לודוגורץ 0:2 מול אטר, מאביס צ'יבוטה וטאלב טוואטחה לא שותפו. טל כחילה פתח בהרכב ורשם 75 דקות בהפסד אטרומיטוס 3:2 לפאוק סלוניקי. רובי לבקוביץ' לא שותף בהפסד הונבד 0:1 למול וידי, כמו אריאל הרוש שנאלץ לצפות מהספסל בתבוסה 5:1 של ספרטה רוטרדם לאלקמאר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי