"זהבי אילתר עם שער לא מהעולם הזה". מיכה: "לא אנושי"

ערן זהבי
ערן זהבי | "סינה ספורט", אתר הליגה הסינית

בסין לא נותרו אדישים לשער הראבונה הנפלא של החלוץ, סטויקוביץ' פירגן: "שער לא מהעולם הזה". החלוץ שנהנה מביקור של אימו שצפתה מהיציע, מתעקש: "לא חושב על שיא השערים". גם חבריו לנבחרת פירגנו

(גודל טקסט)
ערן זהבי כבר כבש שערים גדולים בקריירה. הוא כבש בעקב, הוא כבש בבעיטות לחיבורים וגם במספרת, כפי שעשה נגד ליון ב-2011. שער מתוחכם כמו "בעיטת הראבונה" אתמול – היה חסר לו. ברחבי העולם לא יכלו להישאר אדישים לחלוץ שהמשיך את הכושר הנפלא שהציג במדי נבחרת ישראל, וכעת הוא רחוק שלושה שערים מקביעת שיא חדש בליגה הסינית. 


באתר 90min נכתב שמאז העלייה של הליגה הסינית הגיעו הרבה שחקנים גדולים שהצטרפו כמו אלכסנדר פאטו, פאוליניו, קרלוס טבס, אקסל ויטסל ואחרים, והאחרון שבהם היה מוסא דמבלה שעזב את טוטנהאם, ואפילו הוא הופתע מהשער שכבש הקפטן שלו. "זהבי אילתר עם שער לא מהעולם הזה, שער ראבונה מדהים". שערים מכריעים תמיד יש, אבל ראבונה? תעצרו הכל!" המאמן דראגן סטויקוביץ' פירגן: "זה שער ברמה עולמית". בסין נכתב: "האוהדים היו המומים משער ברמה עולמית! הוא רחוק רק שני שערים מהשיא". עוד נכתב כי היה קשה להאמין שזהבי משחק רק ארבע שנים בסין".

חלוץ נבחרת ישראל  זכה לביקור מיוחד של אימו אתי ולאחר המשחק העלה תמונה משפחתית בה כתב: "כשהן (אימו ואישתו) יחד ביציע, אפשר להרשות לעצמך גם ראבונה". חבריו של זהבי מיהרו להחמיא. דיא סבע חברו לקבוצה כתב: "טירוף", דור מיכה הגיב: "לא אנושי", אלי דסה כתב: "אין מילים", עידן ורד פירגן: " פסיכופת אמיתי". ביברס נאתכו: "אתה לא נורמלי", אריאל הרוש כתב: "אלוף ללא עוררין" ואביחי ידין שזכה איתו בדאבל במדי הפועל ת"א התלוצץ: "זו האצבע השישית".

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כשהן ביחד ביציע , אפשר להרשות לעצמך לנסות גם ראבונה

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



זהבי אמר בראיון: "הקבוצה הייתה מוכנה למשחק הזה כמו לגמר. במחצית הראשונה היינו חסרי מזל אבל לא התייאשנו. הניצחון הזה חשוב מאוד. עלינו לעמוד בלוח הזמנים. זה לא קל לחזור לאחר משחקי הנבחרת, מדובר בטיסות ארוכות, אבל צוות האימון עזר לי להתאושש". על שיא השערים: "אני יודע שיש לי 26 שערים אבל אני לא רוצה לדבר על השיא. אני רוצה להמשיך להילחם ולשחק טוב ושהקבוצה תנצח, אני בטוח שהשערים יגיעו באופן טבעי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי