בספרד ניתחו: הקבוצות שבהן דאבור עשוי לנחות בינואר

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

אחרי שנותר מחוץ לסגל סביליה בפעם הרביעית מתחילת העונה, התקשורת הספרדית סימנה את הקבוצות שהחלוץ הישראלי מתאים להן ותייגה את ההחתמה שלו כ"אחת המוזרות של המועדון בשנים האחרונות"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

אחרי שנופה אתמול (ראשון) מסגל סביליה מחזור רביעי ברציפות, רגע לפני המשחק מול אלאבס, בספרד המשיכו היום לעסוק בעתידו של מואנס דאבור. ז'ולן לופטגי, מאמן הקבוצה האנדלוסית שמוליכה את טבלת הליגה הספרדית, אמר אתמול ש"כולם יקבלו הזדמנות ביום חמישי בליגה האירופית", אבל באתר 'Fichajes' מתעסקים בעיקר ביעדי נחיתה אפשריים מבחינת החלוץ לחלון ההעברות של ינואר.

על פי הניתוח, אחרי שהלא הצליחה למצוא לישראלי קבוצה לפני סגירתו של חלון ההעברות האחרון, סביליה בודקת אפשרויות עבורו לחלון החורף ודאבור מתאים לקבוצות רבות ב'לה ליגה'. אלו שהוזכרו כ"יעדים אידיאליים" עבורו הן ולנסיה, ריאל סוסיאדד וויאריאל, בהן הישראלי עשוי "לקבל הזדמנות להביא לידי ביטול את הפוטנציאל שלו", כך נכתב בספרד.

עוד נטען שם, שכל עוד סביליה מחזיקה בחאבייר הרננדס, מוניר אל חדאדי ולוק דה יונג, כמעט בלתי אפשרי שדאבור יקבל הזדמנות אמיתית – מה שהופך אותו ל"אחת ההחתמות המוזרות של סביליה בשנים האחרונות".

עדיין לא קיבל הזדמנות בסביליה. מואנס דאבור (טוויטר)
עדיין לא קיבל הזדמנות בסביליה. מואנס דאבור (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי