79 דקות לטל בן חיים בצ'כיה, עגייב וסומגאייט ניצחו את באקו

אמיר עגייב, סומגאייט;
אמיר עגייב, סומגאייט | האתר הרשמי

הישראלי פתח בהרכב קבוצת המילואים של ספרטה פראג, שניצחה 2:3 בדרבי את מוטורלט פראג. אמיר עגייב שותף בניצחון קבוצתו בליגה האזרית שעצרה רצף של שלושה הפסדים. רפאלוב בישל בניצחון אנטוורפן

(גודל טקסט)
הליגות נכנסות לתנופה ולקצב משחקים, ושבת עמוסה עוברת גם על הנציגים הישראלים באירופה. מוקדם יותר היום (שבת) סופאן בורי, אמנם ללא מיקי סירושטיין הפצוע, ניצחה 0:3 את ראטצ'ה בורי בליגה התאילנדית.


טל בן חיים חוזר לאט לאט לכושר ושיחק 79 דקות במדי קבוצת המילואים של ספרטה פראג שניצחה 2:3 את מוטורלט פראג. קבוצתו של החלוץ הישראלי נמצאת בראש טבלת הליגה השלישית בצ'כיה ללא הפסדים מתחילת העונה.


באזרבייג'אן, אמיר עגייב פתח בהרכב סומגאייט שניצחה 0:1 את סאבה באקו. רצף של שלושה הפסדים נעצר עם הניצחון על נועלת הטבלה והקבוצה עלתה למקום החמישי.


חן עזרא. שחקן הרכב בקפריסין (האתר הרשמי)
חן עזרא. שחקן הרכב בקפריסין (האתר הרשמי)


אומוניה ניקוסיה אירחה את אפולון לימסול וניצחה 0:1, חן עזרא פתח בהרכב ושיחק 72 דקות. הניצחון העלה את אומוניה לפסגת הטבלה בליגה הקפריסאית, עם 10 נקודות ובלי הפסד בארבעת המחזורים הראשונים – אם כי למספר קבוצות יש משחקים חסרים.


תומר חמד פתח בהרכב צ'רלטון בצ'מפיונשיפ, אך קבוצתו הפסידה 2:0 אצל וויגאן. זהו הפסד שני ברציפות לצ'רלטון, בעוד וויגאן מטפסת מהתחתית וסופרת שלושה משחקים ללא הפסד. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-62, בירם כיאל לא נכלל בסגל.




ביוון, טל כחילה פתח בהרכב של אטרומיטוס נגד אסטרס טריפוליס והוחלף בדקה ה-21. קבוצתו הפסידה 2:1. בהולנד, אריאל הרוש כהרגלו ישב על הספסל בניצחון 0:4 של ספרטה רוטרדם.


בליגה הרביעית בגרמניה, עילאי אלמקייס שיחק 75 דקות ב-1:1 של קבוצת המילואים של הופניים אצל אלזנאו.


בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן שאירחה את סרקל ברוז'. הכוכב הישראלי לא כבש הפעם, אך בישל את השער השני בדקה ה-56 והוחלף בדקה ה-80, רואה מהספסל את קבוצתו מנצחת 1:3. הטבלה בצמרת הליגה הבלגית צמודה, ואנטוורפן נמצאת כרגע במקום השני כשגם לה, גם לסטנדרד ליאז' וגם למוסקרון 15 נקודות.


בהולנד, שמואל שיימן השלים 90 דקות בהפסד וונלו 1:0 לווילם. אריאל הרוש ראה מהספסל את קבוצתו ספרטה רוטרדם מביסה 0:4 את וואל וייק, ואילו אלי דסה לא נכלל בסגל ויטסה שניצחה 2:4 את סיטארד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי