"לנפץ תקרת זכוכית": קצב נחת בסין, זהבי יעשה היסטוריה?

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי צטיאט, סלובניה

חלוץ נבחרת ישראל, שיסיים את חוזהו בתום העונה הבאה, שואף להיות בעל השכר הגבוה בליגה המקומית. הדרישה: 20 מיליון דולר לעונה. סוכנו ידון גם בשדרוג של סבע

(גודל טקסט)

רונן קצב, סוכנם של ערן זהבי ודיא סבע, שני הישראלים של גוואנגז'ו ר.פ, נחת בסין ויחל הלילה בשיחות עם הקבוצה הסינית במטרה לשדרג חוזיהם של השניים. זהבי, שמחזיק בחוזה עד לסיום העונה, משתכר 12.5 מיליון דולר ואילו לסבע חוזה בגובה שני מיליון דולר.

האפשרות כי זהבי, שכבש שער מדהים לפני עשרה ימים, לא יישאר בעונה הבאה בגוונגז'ו קיימת, נוכח העובדה שזו תהיה העונה האחרונה של החלוץ בן ה-32 בקבוצה, ולא מן הנמנע כי המועדון ירצה לגזור קופון מההצלחה המטאורית של זהבי – מלך שערים בליגה הסינית עד כה עם 26 שערים – וינסה למכור אותו, גם תמורת 20 מיליון דולר. לפחות שלוש קבוצות: בייג'ין גואן, שנגחאי SIPG ודליאן ייפאנג, מעוניינות בשחקן וממתינות להתפתחויות.

זהבי הציב לקצב ולעצמו מטרה: שכר שנתי בגובה של 20 מיליון דולר, השכר הגבוה ביותר בסין. רק שחקן אחד בהיסטוריה של הליגה – קרלוס טבס – הרוויח יותר. אמש (ראשון), עם צאתו חזרה לסין מחופשה באיים המלדיבים, כתב זהבי בסטורי שלו, עם צילום של מזוודות, ותוך תיוגו של דיא סבע: "נוסע לנפץ תקרות זכוכית".


זהבי חוגג. ינפץ את תקרת הזכוכית? ("סינה ספורט", אתר הליגה הסינית)

במידה ולא יצליח לשדרג משמעותית את חוזהו, לכיוון 17-18 מיליון דולר, קיימת גם האפשרות כי ימשיך לשחק בחוזהו הנוכחי ויהיה שחקן חופשי בסוף העונה הבאה, ואז יוכל לעבור ללא תמורה לקבוצה אחרת בסין או לקבוצה ב-MLS, שם השם החם הוא ניו יורק סיטי, קבוצת בת של מנצ'סטר סיטי, ומוליכת הקונפרנס המזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי