זהבי: "הראבונה שלי הייתה צריכה להיות מועמדת לשער השנה"

ערן זהבי
ערן זהבי | "סינה ספורט", אתר הליגה הסינית

כוכב גוואנגז'ו RF התראיין בסין, שם לא מצליחים להירגע מהביצוע המופלא שלו לפני כשבועיים. על התקרבותו לאלקסון: "לא חושב על השיא, אם אמשיך לשחק טוב אז אמשיך להבקיע. יש לי מקום באחת מחמש הליגות הבכירות"

(גודל טקסט)

הליגה הסינית נמצאת בעיצומה של פגרה, אבל טירוף ערן זהבי ממש לא חלף. גוואנגז'ו RF אמנם לא שיחקה מזה שבועיים, אבל שער הראבונה של מלך השערים ממשיך לעשות כותרות. הבוקר (שישי) באתר "QQ" ערכו ראיון מיוחד עם הישראלי, בו הוא לא היסס להצהיר: "אני צריך להיות מועמד לשער השנה בעולם".

זהבי, שלא רק שהבקיע בבעיטת ראבונה אלא גם עשה זאת בדקה ה-91 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות, אמר בנוסף: "ברגע הבעיטה ראיתי שזו האפשרות היחידה שלי (לבעוט ראבונה), והיה לי הרבה מזל. בעטתי ככה מתוך אינסטינקט והבקעתי, אז אני מאוד מרוצה. זה לא משהו שאני מתאמן עליו באימונים, אבל זו פעולה שיש לי בראש ואני יודע לעשות אותה".

רק השבוע הוכרז שער השנה בעולם של פיפ"א וכשזהבי נשאל אם הוא לא היה ראוי לתואר, השיב: "אני חושב שהיו צריכים לבחור בשער הזה כמועמד לשער השנה על שם פושקאש, אבל לא אני זה שבוחר". רק נציין כי המועמדים לתחרות הוכרזו לפני כחודשיים, כך שאולי הישראלי בכל זאת יפציע ברשימה בשנה הבאה.


אולי בשנה הבאה הראבונה שלו תככב (סינה, אתר הליגה הסינית)

בסין גם מתרגשים מהעובדה שזהבי זקוק לשלושה שערים בלבד בשישה המחזורים הבאים כדי לשבור את שיאו של אלקסון, שכבש הכי הרבה בעונה אחת (28). כשנשאל על כך אמר EZ7: "זה שחקן שהיה שנים בסין והוא מאוד איכותי, אם הוא יצטרף לנבחרת סין הוא יכול מאוד לעזור לה. לגבי השיא, אחזור על כך ואומר שאני לא חושב על זה, אלא רק רוצה להמשיך לעשות את הטוב ביותר – אם אני אמשיך כך, גם הגולים יגיעו. אני יודע שאני יכול לשחק בכל אחת מחמש הליגות הבכירות, אבל אני מתרכז רק ב-RF ואין לי שום תוכנית אחרת".

לסיום גם נשאל הישראלי על בנו רוי, שבסין מפנטזים על כך שאולי גם הוא ישחק בעתיד בקבוצה: "כבר כשהיה בן שלוש ראיתי שהוא מאוד אוהב לשחק כדורגל, אבל הוא עוד לא יכול לעשות זאת במסגרת מקצועית. לא אכריח אותו דבר, הוא יתקדם ויעשה מה שטוב לו. אם זה יעניין אותו והוא יוכל להתפתח ולהיות טוב, זו אפשרות טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי