סולומון: "לשחק בסן סירו זה דבר שנותן לי המון כוח"

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

כשבועיים אחרי שערך את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי, הישראלי ושחטאר דונייצק יתארחו באמצע השבוע אצל אטאלנטה שמארחת במילאנו: "זה אחד המגרשים המופלאים ונגיע אליו במטרה לנצח"

(גודל טקסט)

לפני כמעט שבועיים רשם מנור סולומון את הופעת הבכורה שלו במפעל הכל יוקרתי שיש לכדורגל הקבוצות להציע, כשפתח בהרכב שחטאר דונייצק נגד אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי. הישראלי בן ה-20 אמנם הוחלף במחצית בהפסד 3:0, אבל גם לאחר המשחק הודה שעבורו זוהי חוויה שהוא יתקשה לשכוח.

אתמול (שישי) שיחק סולומון 62 דקות ב-0:4 של אלופת אוקראינה על וורסקלה, היה זה ניצחון תשיעי העונה בתשעה מחזורים לקבוצה שנראית כמי שעושה את דרכה הבטוחה לאליפות רביעית ברציפות, אבל ביום שלישי (19:55 שעון ישראל) היא תעלה לכר הדשא למשחקה השני בליגת האלופות – וזה יהיה מול אטאלנטה שהעפילה לראשונה בתולדותיה, וכך יתאפשר לסלומון ולחבריו להגיע לאצטדיון הסן סירו במילאנו.

אטאלנטה כאמור אינה מארחת בביתה ועבור הישראלי זו הזדמנות פז לשחק באחד האצטדיונים המפוארים והידועים בעולם: "יהיה לנו מאוד קשה לשחק נגד אטאלנטה, מדובר ביריב מאוד חזק ובוודאי שתקשה עלינו העובדה שזה משחק חוץ, אבל אנחנו נגיע למילאנו במטרה לחזור עם שלוש נקודות".

על החוויה הצפויה לו באופן אישי אמר הקשר שגם בישל אתמול בניצחון: "זה נותן לי המון מוטיבציה לשחק בסן סירו, אחד המגרשים המופלאים בעולם. אין לנו שום סיבה לחשוש מהאווירה או משום דבר אחר, אלא להגיע לאיטליה ולעשות את העבודה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי