גיא אסולין הוצג ביאשי: "רוצה להראות את היכולות שלי"

גיא אסולין
גיא אסולין | האתר הרשמי

הקשר הישראלי החל את דרכו במועדון הרומני וסיפר במסיבת עיתונאים חגיגית: "אעבוד קשה כדי לחזור לכושר ואני חושב שייקח לי שבועיים או שלושה. הגעתי ממועדונים שאוהבים ורוצים לשחק כדורגל"

(גודל טקסט)
 באמצע השבוע חתם גיא אסולין בתחנה ה-11 שלו באירופה. אסולין כבר בן 28, אבל כנראה שלעולמים ייזכר בתור כישרון העל מאקדמיית הנוער של ברצלונה, שאף זכה לשחק בבוגרים תחת פפ גווארדיולה ועבר גם במנצ'סטר סיטי, ממנה יצא להשאלות ובחלוף השנים נעלם ממפת הכדורגל.


כעת, אחרי שנה וחצי מחוץ למגרשים, מאז עזב את קייראט באפריל 2018 בשורותיה שיחק 45 דקות בלבד, אסולין חתם ביאשי שמדורגת במקום החמישי ברומניה לאחר 10 מחזורים ואמש (שישי) הוא הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית וגם ערך את אימון הבכורה.



במסיבת העיתונאים הצהיר אסולין: "אני מאוד שמח להיות פה. שיחקתי במועדונים רבים בקריירה שלי, אבל מדובר עבורי באתגר חדש ומאתגר. אני רוצה לעשות את הטוב ביותר, להראות את היכולות שלי ולהוכיח שאני יכול לשחק במועדון הזה ובליגה הזו. אני מקווה לעזור לקבוצה ככל שניתן כדי שתעמוד במטרותיה. אני שמח להיות פה ומוכן לשחק".


כשנשאל כמה זמן ייקח לו לחזור לכושר, אמר: "אולי שבועיים או שלושה כדי שאציג את הרמה שלי, אבל זה נורמלי. אצטרך לעבוד קשה כדי להציג את היכולות שלי ואעשה זאת במטרה להיות כשיר במאת האחוזים. אני לא מכיר יותר מדי את הכדורגל הרומני, אבל יש רמה טובה וממה שראיתי יש לנו קבוצה שמשחקת כדורגל טוב וגם המאמין שלי דוגל בכך – שזה דבר שחשוב לי כי אני שחקן שמגיע ממועדונים שרוצים לשחק כדורגל. הכל מושלם בינתיים, החבר'ה קיבלו אותי בצורה מאוד יפה ואני כבר מוכן לשחק ולהראות את היכולות שלי".


אסולין גם נשאל על מכשול השפה וטען: "חשוב לי להיות חברותי ולהיות בקשר עם כולם, לא רק עם דוברי הספרדית. אני מדבר שלוש שפות ואני לא חושב שייקח לי יותר מדי זמן ללמוד רומנית. חייתי באנגליה במשך שנה וחצי וזה מאוד עזר לי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי