הרוש: "לא באתי כדי לשבת על הספסל, ברור שאני מאוכזב"

אריאל הרוש
אריאל הרוש | אודי ציטיאט

שוער ספרטה רוטרדם האשים את התקשורת הישראלית בפרסומים על כך שיעזוב בינואר, על אף שאלו פורסמו דווקא בהולנד: "רק אנשים חלשים מוותרים, ואני לא מתכוון לעשות זאת. העונה רק התחילה, אלחם עד הסוף"

(גודל טקסט)

בתחילת השבוע פורסמו בהולנד ידיעות על כך שאריאל הרוש עשוי לעזוב את ספרטה רוטרדם כבר בינואר הקרוב, אחרי שרק הקיץ הגיע בהשאלה, אבל לשחק הוא לא ממש זוכה. הרוש, שהגיע לשם על תקן השוער הראשון של נבחרת ישראל ולאחרונה גם אצל אנדי הרצוג איבד את מקומו בהרכב, מאוכזב מאוד ממעמדו וכאמור כבר פורסם שהוא רוצה לעזוב, אבל בראיון שהעניק הוא הכחיש שזי הסיטואציה.

"כולם יודעים שהגעתי לכאן כדי לשחק, לא בשביל לשבת על הספסל. ברור שאני מאוכזב מכך", אמר הרוש לערוץ הטלוויזיה של ספרטה רוטרדם ונשאל על ידם גם על עזיבה אפשרית בינואר, בהמשך לדיווחים האחרונים, "אלה לא פרסומים שהגיעו ממני או מהמועדון. ככה זה בישראל, זה חלק מהמשחק", האשים השוער.

הרוש גם משוכנע שההזדמנות שלו עוד תגיע: "יש עוד המון זמן ומשחקים העונה, זו רק ההתחלה. אני מאמין שאני אקבל את ההזדמנות ואני מוכן לשחק. מקווה שזה יקרה בקרוב, אבל לוותר אני לא מתכוון – רק אנשים חלשים מוותרים. הגעתי כדי להילחם עד הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי