צמד לשון וייסמן הלוהט, שהשתווה לארלינג הולאנד בפסגה

שון וייסמן
שון וייסמן | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

חלוץ וולפסברגר מצא את הרשת פעמיים ב-0:4 המרשים על סט. פולסן והמשיך בכושרו המסחרר. נאתכו בישל בהפסד פרטיזן. רפאלוב כבש ב-2:2 של אנטוורפן נגד ליאז', גם צ'יבוטה הבקיע בניצחון על לבסקי סופיה

(גודל טקסט)

* אי אפשר לעצור את שון וייסמן, שהמשיך הערב (ראשון) את פתיחת העונה המסחררת שלו והשתווה לארלינג הולאנד מרד בול זלצבורג בפסגת טבלת הכובשים של הליגה האוסטרית.


חלוץ נבחרת ישראלי הבקיע צמד (38 ו-87) והעלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה ולא פחות מ-17 בכל המסגרות, כאשר אנחנו רק בתחילת חודש אוקטבר. וולפסברגר הביסה 0:4 את סט. פולסן במסגרת המחזור העשירי באוסטריה וטיפסה למקום השלישי בטבלה. אלון תורג'מן קיבל 17 דקות במשחקה של אוסטריה וינה, בהן ראה את קבוצתו כובשת ומנצחת 0:1 את שטורם גראץ.





* בסרביה, קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו השלים פעם נוספת 90 דקות במדי פרטיזן בלגרד, אך לצערו הוא ספג את הפסדו הראשון בקבוצתו החדשה מאז הגיע אליה לאחר 2:1 נגד ווזדובאץ'. מי שכבש את השער הראשון היה אקס הפועל תל אביב והפועל רעננה נמניה ניקוליץ' שכבש מהנקודה הלבנה. נאתכו בישל פעם נוספת לפבלוביץ' בדקה ה-90, אבל השמחה הייתה מוקדמת מדי. בדקה ה-96 היריבה כבשה פעם נוספת והנחילה הפסד כואב לפרטיזן.




* בבלגיה, ליאור רפאלוב כבש במדי אנטוורפן נגד סטנדרד ליאז', במשחק שנגמר ב-2:2. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-68. בהולנד, שמואל שיימן ישב על הספסל של ונלו ולא שותף הפסד 4:1 לפ.ס.וו איינדהובן.


* בבולגריה מאוויס צ'יבוטה שיחק 90 דקות במדי לודוגורץ בניצחון 0:2 על לבסקי סופיה, דן ביטון עלה מהספסל בדקה ה-82, טאלב טוואטחה לא שותף.




 * סלטיק מאבדת גובה. הקבוצה הסקוטית שניצחה את ששת משחקי הליגה הראשונים יצאה לליבינגסטון השביעית לאחר תיקו נגד היברניאן. לצערה של האלופה היא נותרה בעשרה שחקנים בשלב מוקדם והפסידה לראשונה העונה לאחר 2:0 מאכזב, צמד שחקני ההגנה הישראלים ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד ישבו על הספסל ולא שותפו.


* מנור סולומון שכבש בשבוע האחרון את שער הניצחון של שחטאר נגד אטאלנטה, עלה גם הערב מהספסל בדקה ה-68 ושותף בניצחון 0:2 על דינפרו-1. זה היה ניצחונה העשירי ברציפות של האלופה האוקראינית שנותרה מושלמת.




* בארצות הברית דקל קינן שב להרכב של סקרמנטו רפובליק לאחר חודש ימים ושיחק 90 דקות בניצחון 2:3 על טוסלה שהעלה אותה למקום הרביעי. גיא אבנד שיחק שש דקות בהפסד 1:0 של סנט לואיס ללואיוויל סיטי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי