צפו: ליאור רפאלוב כבש בפנדל והתעמת עם דיומרסי מבוקאני

דיומרסי מבוקאני, ליאור רפאלוב
דיומרסי מבוקאני, ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הקשר הישראלי הבקיע את השישי שלו העונה מהנקודה הלבנה, אך קודם לכן התווכח עם מלך שערי הקבוצה, שלא חגג בגול. מאמן אנטוורפן אמר: "יש שני בועטים והם מחליטים". מיראלס הוסיף: "אסור שזה יקרה"

(גודל טקסט)

 אתמול (ראשון) ליאור רפאלוב סיפק עוד הופעה טובה במדי אנטוורפן. הישראלי בן ה-33 שלא זומן לסגל של אנדי הרצוג כבש את שערו השישי העונה מהנקודה הלבנה ב-2:2 הביתי נגד סטנדרד ליאז'.

אבל לפני השער של רפאלוב, היה אירוע די חריג, כאשר הקשר התקרב לכיוון הרחבה, הוא נעצר על ידי מלך שערי הליגה דיומרסי מבוקאני שכבר הספיק לכבוש כבר העונה שני פנדלים וחל ויכוח בין השניים. לבסוף רפאלוב היה זה שכבש והחלוץ הקונגולזי לא חגג עם הישראלי. יש לציין כי מבוקאני כבש את שערה השני של הקבוצה הבלגית במחצית השנייה והפעם רפאלוב לא חגג.

מאמן אנטוורפן לאזלו בולוני הסביר את הוויכוח בין שני שחקניו במסיבת עיתונאים: "אני לא מתכוון לנתח כאן היה קרה, אין לי בועט פנדלים קבוע יש לי שניים: מבוקאני ורפאלוב אני נותן להם להחליט. הסיטואציה הזאת מביכה אותי ולא אגיד מדוע".


"יש שני בועטי פנדלים ואני נותן להם להחליט". ליאור רפאלוב ודיומרסי מבוקאני (JASPER JACOBS/BELGA MAG/AFP via Getty Images)

גם קווין מיראלס הוותיק הודה שהוא הופתע מהמקרה: "זה מסוג הדברים שאסור שיקרו, זה לא נותן תדמית טובה למועדון. שאלתי אותם אם הם רוצים שאני אבעט אם הם לא יגיעו שוב להסכמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי