בספרד סימנו: ארבע הקבוצות שמעוניינות לקלוט את דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Aitor Alcalde Colomer/Getty Images

התקשורת בסביליה ניתחה את מצבו של החלוץ שעשוי לעזוב בינואר וטענה כי אספניול רצתה אותו כבר בקיץ. חברו לקבוצה ז'ואן ז'ורדן החמיא: "הוא מאוד מוכשר, בטוח שעוד יתרום לנו הרבה העונה"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

בצל משחקה של נבחרת ישראל נגד אוסטריה הערב (חמישי), שבו מואנס דאבור צפוי לפתוח על הספסל לאחר שבקושי שיחק בקבוצתו סביליה מאז פתיחת העונה, בספרד ממשיכים לעסוק בעתידו של החלוץ הישראלי. אתר "לה קולינה" התייחס היום לדאבור וכתב כי סביר להניח שבמועדון מחפשים לו קבוצה לקראת חלון ההעברות של ינואר, שכן המאמן ז'ולן לופטגי לא בונה עליו.

על פי האתר הספרדי, ויאריאל, ולנסיה, ריאל סוסיאדד ואספניול עשויות להתעניין בשירותיו של החלוץ, כאשר הקבוצה מקטלוניה כבר שאלה לגבי בקיץ האחרון, אך השיחות לא התבשלו לכדי הסכם באותה עת. עם זאת, ההנחה היא שלא יחסרו לישראלי מחזרות גם מחוץ לספרד, בעקבות העונה הטובה שלו אשתקד בליגה האירופית.

במקביל, שחקן חיזוק אחר שנחת סביליה בקיץ האחרון, ז'ואן ז'ורדן, החמיא לדאבור בראיון לרדיו 'קנאל סור': "הוא שונה מדה יונג, בא יותר לקבל את הכדור, הוא כשרוני מאוד. זה שחקן שאני משוכנע שעוד יתרום לנו הרבה דברים במהלך העונה. תמיד אמרתי שהוא מוכשר מאוד. העונה עוד ארוכה, יהיו פציעות והרחקות וכולם יקבלו הזדמנות".

מחזיק מדאבור. ז'ואן ז'ורדן (ANDER GILLENEA/AFP/Getty Images)
מחזיק מדאבור. ז'ואן ז'ורדן (ANDER GILLENEA/AFP/Getty Images)

כאמור, דאבור יפגוש הערב את אוסטריה במדי הנבחרת, כשהוא מקווה להזדמנות מאנדי הרצוג על מנת להוכיח ללופטגי שהוא ראוי להילקח בחשבון בקבוצה האנדלוסית. יחד עם זאת, מי שצפוי לקבל את חולצת ההרכב על חשבונו ולפתוח בחוד הוא שון וייסמן, שהחל את העונה בסערה במדי וולפסברגר האוסטרית.

מואנס דאבור. יצליח להוכיח את עצמו בנבחרת? (אודי ציטיאט, אוסטריה)
דאבור יצליח להוכיח את עצמו בנבחרת? (אודי ציטיאט, אוסטריה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי