אוהדי סביליה: דאבור צריך לשחק לפני דה יונג וצ'יצ'ריטו

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Aitor Alcalde Colomer / Contributor

אחרי התשואות ברמון סאנצ'ס פיחואן, הישראלי ממשיך לקבל אהבה מהקהל המקומי: הקדים בענק את שני החלוצים המועדפים על המאמן ז'ולן לופטגי

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

אחרי שבישל במדי במדי נבחרת ישראל באוסטריה והוחלף בדקה ה-70, בספרד ממשיכים לעסוק במעמדו של מואנס דאבור והיום (שישי) החלוץ נבחר על ידי חלק הקהל האנדלוסי כשחקן שצריך לפתוח בחוד של המאמן ז'ולן לופטגי לפני לוק דה יונג, צ'יצ'ריטו ומוניר אל חדאדי.

בסקר שנערך באחד האתרים המקומיים בסביליה, דאבור זכה לרוב מוחץ מהאוהדים: כ-55% מהמצביעים קבעו כי אקס רד בול זלצבורג צריך לקבל את המקום בחוד של לופטגי, בעוד צ'יצ'ריטו (29%), דה יונג (12%) ומוניר (4%) נותרו הרחוק מאחורי חלוץ נבחרת ישראל.

דאבור טרם נכלל העונה במסגרת הליגה הספרדית ומי שקיבל את הקרדיט בהרכב בשבעה מתוך שמונת המחזורים הוא דה יונג, שטרם מצא את הרשת במדי סביליה. צ'יצ'ריטו, שהצטרף לשורות האנדלוסים לאחרונה, רשם שלוש הופעות בתור מחליף וגם הוא עדיין לא כבש.

בליגה האירופית זכה דאבור לדקות בודדות, כאשר עלה פעמיים מהספסל (נגד קרבאח בדקה ה-86 ומול אפואל ניקוסיה בדקה ה-79). בבכורה שלו ברמון סאנצ'ס פיחואן מול הקבוצה מקפריסין, הישראלי התקבל בתשואות אדירות על ידי הקהל המקומי שחלקו כאמור סבור כי מקומו של דאבור בהרכב.


האוהדים מאמינים בו. מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי