"יש סיבה לכך שדאבור לא משחק, אבל הרגע שלו עוד יגיע"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Aitor Alcalde Colomer/Getty Images

המאמן ז'ולן לופטגי התייחס לחלוץ, שלא צפוי להיכלל בסגל סביליה מול לבאנטה: "אולי בסוף העונה יהיו לנו גיבורים שלא נספרו בתחילת הדרך". על מצבת החלוצים: "חשוב שמואנס ולוק הבקיעו במדי הנבחרות שלהם"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
סגל סביליה למשחק נגד לבאנטה (ראשון ב-22:00) טרם פורסם, אך עושה רושם שמי שלא ייכלל בו בפעם התשיעית ברציפות בליגה הספרדית הוא מואנס דאבור. ללא החלוץ שהבקיע צמד במדי נבחרת ישראל, האנדלוסים ינסו להתאושש מהמפלה מול ברצלונה במחזור שעבר, בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תרחיק אותם מחבורת הצמרת.


"ברור שיש סיבה לכך שדאבור לא משחק, אבל בסוף העונה אולי יהיו לסביליה גיבורים חדשים שלא בהכרח נספרו בתחילת הדרך", אמר המאמן ז'ולן לופטגי לקראת המשחק והוסיף: "הרגע של דאבור עוד יגיע. יש לנו 25 שחקנים בסגל והשתמשנו עד כה בכולם – זה לא פשוט בכלל".


לוק דה יונג ההולנדי טרם כבש העונה במדי סביליה בליגה למרות שזכה ללא מעט קרדיט, אך בדומה לדאבור גם הוא מצא את הרשת במדי נבחרתו בחלון האחרון. לופטגי התייחס למצבת החלוצים שלו: "לוק הוא כמו כל שחקן אחר בסגל שלנו. כמובן שזה חשוב שהוא ודאבור הבקיעו, הם שמחים יותר וזה חשוב עבורם, אבל זה לא משנה את האופן בו הם מתאמנים במהלך השבוע".


דאבור עצמו אמר: "אני מאוד מקווה שאוכל לקחת חלק במשחקים הבאים. אני לא אחד שמתייאש. ברגע שההזדמנות שלי תגיע, אני אהיה שם בתקווה שאוכל להפוך לחלק מרכזי בקבוצה". על הצמד במדי נבחרת ישראל: "גולים זה בונוס עבורי, היה לי חשוב מאוד להציג משחק טוב. התגעגעתי להרגשה הזו ואני שמח שהבקעתי פעמיים, זה בהחלט תרם לי למורל".


הסבלנות תשתלם? מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי