עכשיו זה בידיים שלו: ההזדמנות הגדולה של אריאל הרוש

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ספרטה רוטרדם

אחרי שלא שותף באף משחק העונה במדי ספרה רוטרדם, הישראלי אמור לקבל את הקרדיט בתקופה הקרובה לאחר שהשוער הראשון נגח בשחקן כרונינגן ללא כדור והוא צפוי לספוג עונש הרחקה מחמישה משחקים

(גודל טקסט)
אריאל הרוש אמנם לא שותף בהפסד ספרטה רוטרדם 2:0 לכרונינגן וטרם רשם הופעה במדי הקבוצה אליה הושאל במהלך הקיץ מהפועל באר שבע, אך אתמול (שני) הורחק השוער הראשון טים קורמאנס בתוספת הזמן של המשחק והישראלי צפוי לקבל את המקום בהרכב במחזור הקרוב נגד אוטרכט וככל הנראה גם במהלך התקופה הקרובה.


קורמאנס, שהרשים מפתיחת העונה ואף זכה להבעת אמון בדמות הארכת חוזה, נגח בשחקן כרונינגן בתוספת הזמן וספג כרטיס אדום ישיר שבעקבותיו נאלצה ספרטה, שכבר ביצעה שלושה חילופים, להכניס שחקן שדה לשער. בהולנד מדווחים שהשוער שכאמור לא החמיץ אף דקת משחק העונה יושעה מחמישה משחקים ומי שיקבל את הבמה להוכיח את עצמו יהיה הרוש.




רק בתחילת החודש, כזכור, פורסמו בהולנד ידיעות על כך שהרוש עשוי לעזוב את ספרטה כבר בינואר הקרוב, אולם השוער הכחיש בראיון שהעניק לאתר הרשמי של המועדון. "כולם יודעים שהגעתי לכאן כדי לשחק, לא בשביל לשבת על הספסל. ברור שאני מאוכזב מכך. אלה לא פרסומים שהגיעו ממני או מהמועדון. ככה זה בישראל, זה חלק מהמשחק", אמר.



עכשיו הכדור בידיים שלו. אריאל הרוש (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי