לנון התפעל מאלחמיד: "במשחקים החשובים הוא היה מבריק"

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | ANDY BUCHANAN/AFP via Getty Images

בסקוטלנד הסבירו: הישראלי אמנם לא קבוע בהרכב סלטיק, אך המאמן שומר אותו למפגשים הקריטיים. בראיון ל"דיילי רקורד", המנג'ר סיפר כי לפני החתמתו הוא תהה איפה הקאץ': "שאלנו את עצמנו - מה לא בסדר איתו?"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

חאתם עבד אלחמיד אמנם נותר היום (ראשון) על הספסל של סלטיק בניצחון על אברדין ובאופן כללי, בינו לבין מוריץ באוור וג'רום פרימפונג ישנה תחרות צמודה על עמדת המגן הימני בקבוצה. עם זאת, במשחקים קריטיים כמו הדרבי נגד ריינג'רס או המפגש עם לאציו בליגה האירופית ביום חמישי האחרון, המאמן ניל לנון הוכיח כי הישראלי נחשב לאופציה המועדפת עליו.

בראיון עם המנג'ר, שפורסם היום ב'דיילי רקורד' הסקוטי, אלחמיד הוצג כשחקן שנראה טוב מכדי להיות אמיתי ומעלה את השאלה – כיצד כדורגלן עם המבנה הפיזי שלו, הרגליים המהירות והיכולת לשחק הן כבלם והגן כמגן, עלה לסלטיק 1.6 מיליון ליש"ט בלבד? לנון חשף כי בזמן שהוא בחן את מועמדותו של הישראלי לחיזוק הקבוצה, הוא לא הפסיק לחפש את הקאץ': "הוא מספק תמורה גדולה ביחס לסכום ששולם עליו. אבל הסתכלנו עליו שוב ושוב ותהינו: מה לא בסדר איתו? איפה הפגם? בכל פעם צפינו בקלטות ובחנו שחקנים אחרים במקביל, עד שבסופו של דבר אמרנו שאנחנו חייבים להאמין למה שרואות עינינו ולסמוך על האינסטינקטים שלנו".

מאמן סלטיק המשיך בפרגון: "אנחנו עדיין לומדים להכיר את האישיות שלו. הוא בחור שקט מחוץ למגרש, אבל הוא רעב ואני אוהב את זה. הייתה לו מסירה בעקב נגד לאציו שהקהל השתגע ממנה וגם אני. לא יודע אם הוא שיחק בעמדה קדמית יותר בצעירותו, אבל רואים שהוא מרגיש בנוח עם הכדור".


תמורה גדולה לסכום ששולם עליו. אלחמיד נגד לאציו (Marco Rosi/Getty Images)

לנון התייחס לכך שאלחמיד לא זוכה ללבוש את חולצת ההרכב באופן קבוע: "הוא יכול להיות מרוצה מהתרומה שלו. לפעמים הוא מתוסכל כשהוא לא משחק, אבל במשחקים החשובים הוא התעלה והיה מבריק".

גם שחקנה של נבחרת ישראל שיתף את האתר הסקוטי בתחושותיו: "אני חושב שהמאמן סומך עליי, במיוחד במשחקים הגדולים. ערכתי שתי הופעות עם הנבחרת בפגרה האחרונה, אז הוא רצה לתת לי קצת מנוחה בליגה וזה בסדר. כל שחקן רוצה להיות על המגרש ואני מרוצה מהיכולת שלי נגד לאציו".

על התחרות בעמדת המגן הימני אמר אלחמיד: "זה טוב מאוד, כי זה אומר שאתה חייב להוכיח את עצמך כשאתה משחק. אני מנסה להיות טוב בכל משחק מאז שהגעתי לכאן".


ניל לנון. חיפש את הקאץ' (Ian MacNicol/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי