"אי אפשר להישאר על הקו ולעצור פנדל, החוק החדש הורג אותנו"

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport / Contributor

הרוש התראיין לאחר הופעת הבכורה בהולנד, שבה העניק ליריבה בעיטת עונשין וספג צהוב. על העבירה: "דרך עליי כדי לסחוט פאול וזה עבד". הבעיטה החוזרת בפנדל השני: "לא התרחקתי יותר מ-10 ס"מ מהקו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אחד עשר מחזורים חיכה אריאל הרוש להופעת הבכורה שלו במדי ספרטה רוטרדם וכשהוא סוף סוף זכה לערוך אותה אתמול (ראשון) נגד אוטרכט, היא הלכה בניגוד גמור לציפיות. שש דקות בלבד בתוך המשחק, הרוש הכשיל את ז'אן-כריסטוף באהבק ברחבה והעניק לו בעיטת עונשין שהפכה לשער היתרון של היריבה. אחרי שספרטה הצליחה להשוות, בדקה ה-43 אוטרכט קיבלה פנדל נוסף והפעם שוער נבחרת ישראל הדף את הבעיטה, אך השופט פסק כי הוא עזב את קו השער, הראה לו את הכרטיס הצהוב והעניק לבועט ניסיון נוסף שאותו הרוש כבר לא הצליח לעצור, וכך קבוצתו ספגה הפסד 2:1 שהיה השני שלה ברציפות.


השוער התראיין לאחר המשחק, שיתף בתחושותיו והודה שזו לא הייתה בכורה חלומית: "התרגשתי לפני המשחק, חיכיתי שלושה חודשים כדי לשחק וזה לא כיף להתחיל עם הפסד, אבל זה הכדורגל. צריך לשכוח מהמשחק הזה, להסתכל קדימה ולהמשיך לעבוד קשה כדי לעזור לקבוצה במשחקים הבאים".


הרוש המשיך והביע שביעות רצון מהיכולת של קבוצתו: "לדעתי שיחקנו טוב, לא זוכר הרבה הזדמנויות של אוטרכט. כבשנו רק שער אחד אבל אני מרוצה מההופעה שלנו, לא פחדנו וב-20 הדקות האחרונות היינו הרבה יותר טובים. לא הצלחנו להבקיע את השני, אבל זה המשחק".


הרוש ירצה לשכוח את הופעת הבכורה ברוטרדאם (ANP Sport via Getty Images)
הרוש ירצה לשכוח את הופעת הבכורה ברוטרדאם (ANP Sport via Getty Images)



שוער הנבחרת נתן את ההסבר שלו לעבירה שביצע בפנדל הראשון: "הגענו לאחד על אחד, רציתי להגיע לכדור לפניו והוא דרך עליי כדי לסחוט פנדל וזה הצליח לו, אבל זה קורה בכדורגל".


הבעיטה החוזרת בפנדל השני: "החוק החדש אומר שאתה חייב להישאר על קו השער וזה הורג את השוערים, בלתי אפשרי לעשות את זה ולעצור פנדל. התרחקתי אולי ב-10 ס"מ, מבחינתי זה לא מבטל את ההצלה".


לסיום, הרוש התייחס לישיבה הממושכת על הספסל: "זו תקופה קשה כי הגעתי כדי לשחק וכמובן שזה מאכזב, אבל כל שחקן צריך לשמור על מנטליות חזקה ולא לוותר. הכל יכול לקרות בכדורגל, אני מקווה לעזור לקבוצה להשיג נקודות במשחק הבא".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי