"זה מתסכל שדאבור עדיין לא נספר, לופטגי אובססיבי"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | סביליה, רשמי

אחרי ה-1:1 נגד ולנסיה, חלק מהאוהדים תהו מדוע האנדלוסים ממשיכים לשחק רק עם חלוץ אחד. המאמן: "כשאתה כל כך קרוב לנצח במגרש חוץ כזה קשה, זה טבעי והגיוני שתרגיש רע אחרי שספגת". לוקאס פרס על הכוונת

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
מואנס דאבור לא נכלל אמש (רביעי) בסגל בפעם ה-11 ברציפות ועדיין לא רשם הופעה בליגה הספרדית במדי סביליה, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול ולנסיה ופספסה הזדמנות להיצמד זמנית לברצלונה בפסגת הטבלה. לוק דה יונג, שהיה שחקן ההתקפה הבכיר של המאמן ז'ולן לופטגי העונה, לא שותף במשחק ומי שפתח בהרכב היה חאבייר הרננדס, שלא מצא את הרשת. את השער לזכות האנדלוסים כבש לוקאס אוקמפוס.


ב-11 משחקי ליגה כבשה סביליה רק 14 גולים, כאשר אף שחקן בקבוצה לא הבקיע יותר משני שערים העונה ורק ארבעה נכבשו על ידי שחקני החלק הקדמי. בעקבות המצוקה ההתקפית, בתקשורת המקומית טוענים שהאנדלוסים סימנו את לוקאס פרס מאלאבס, שמצא את הרשת חמש פעמים לאחר שנרכש במהלך הקיץ מווסטהאם תמורת 2.3 מיליון יורו. בדיווח נכתב כי "קבוצתו לא תשחרר אותו במהרה, אך עשרה מיליון יורו עשויים לעשות את ההבדל".


לופטגי עצמו אמר בסיום: "הגענו בשביל לנצח. כשאתה כל כך קרוב לקחת שלוש נקודות במשחק חוץ נגד ולנסיה ובסוף זה לא קורה, הגיוני וטבעי שתרגיש רע. נתנו את כל מה שיש לנו ולא היינו רחוקים. שלטנו במתרחש במשך 80 דקות, אבל דקות ההכרעה לא היו מספיק טובות עבורנו. בסופו של דבר לקחנו נקודה במגרש קשה, אך אנחנו עצובים שאיבדנו שתי נקודות חשובות". על אתלטיקו מדריד בעוד שלושה ימים: "היה להם יום אחד יותר מאיתנו לנוח. נצטרך להתכונן היטב, להתאושש במהרה וכמובן שנשאף להשיג את המקסימום מהמשחק הזה".
"צ'יצ'ריטו היה מעט יותר טוב היום, אך האובססיה של לופטגי, שמשחק רק עם חלוץ אחד, מתחילה להדאיג. אף חלוץ לא יכול להילחם לבדו מול שניים או שלושה שחקני הגנה. למרות המצב, דאבור עדיין לא נספר וזה מתסכל. אמנם הקבוצה שלטה במשחק, אבל כבשה רק שער אחד והגיע הזמן לחשוב על שינוי גישה", נכתב ברשתות החברתיות על ידי אוהדי סביליה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי