ערן זהבי יזכה למענק של מיליון יורו על שבירת שיא השערים

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

צפו: הישראלי כבש את ה-29 שלו העונה וניפץ את השיא בליגה הסינית, הפך לשחקן הרביעי מאז תחילת 2019 שהגיע ל-40 שערים. כל המספרים והתגובות הנבחרות מהרשת אחרי הרגע ההיסטורי

(גודל טקסט)
ערן זהבי פשוט לא עוצר, אי אפשר לומר זאת אחרת, אבל הבוקר (שישי) באמת נפל דבר: החלוץ כבש את שערו ה-87 במדי גוואנגז'ו מאז הגיע לסין בקיץ 2016 ושבר את שיא השערים של הליגה מאז הקמתה ב-1994, כשמצא את הרשת בפעם ה-29 לעונת 2019. בהתאם לחוזהו, יזכה זהבי למיליון יורו מענק על שבירת השיא. בנוסף, זהבי ישתכר חצי מיליון דולר על מלכות השערים ו-580 אלף דולר עד כה עבור מספר השערים – משמע ירוויח 2.08 מיליון דולר רק מכיבוש שערים.


אלקסון, החלוץ הברזילאי בעבר של היריבה העירונית גוואנגז'ו אברגרנדה, החזיק בשיא מאז שנת 2014 הודות ל-28 שערים ב-28 משחקים, אבל זה היה רק עניין של זמן עד ש-EZ7 יעקוף אותו – ועשה זאת ב-26 משחקים בלבד. אחרי ששבר את שיא השערים בישראל בעונת 2015/16 עם 35 שערים במדי מכבי תל אביב, כזכור שבר אז שיא מיתולוגי משנת 1955 שהיה שייך לניסים אלמליח, כבש בחצי העונה הראשונה שלו בסין 11 שערים, בעונתו המלאה הראשונה 27, ב-2018 כבש 20 שערים והעונה הוא מצא את הרשת 29 פעמים ונותרו לו עוד שלושה משחקים עד סיום העונה, כך שהוא בהחלט יכול להיות הראשון שיחצה את רף 30 השערים בסין.



נזכיר כי רק בשבוע שעבר, כשהשווה את השיא של אלקסון, הוא הגיע ל-300 שערים בקריירה ובימים אלה זבי הוא גם מלך שערי מוקדמות יורו 2020 עם 11 כיבושים.



(צילום מסך "סינה ספורט")

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בתחילת כל עונה אני מדבר עם ערן ואנחנו מציבים מטרות לעונה שבדרך. מציבים… אני גיבור גדול מזיז את הלשון מדבר ובא בבקשות דימיוניות וערן מקשיב זורם ועובד קשה לנסות להגשים. חשוב להבין שהצבת מטרות גבוהות ואפילו קצת הזויות הם חלק חשוב מכל מצליחן וכשלון בהשגת חלק מהם זה הבסיס להצלחה עתידית וזה נכון בכל תחום בחיים. מי שלא ילמד דרך הכשלון וינסה שוב ושוב לא יצליח לעולם אבל נחזור לעניינינו …הצבת המטרות של ערן באמת קצת דמיונית בטח מול שחקנים אחרים ונשמעת בערך ככה: אני: אני רוצה גול למשחק ערן : קיבלת!!! אני:שיא כל הזמנים ? ערן: ביקשת גול למשחק לא? יש 30 משחקים אז כן זה שיא אני : ומה עם הנבחרת ? ערן : חייבים לעלות !!!! או בטורניר או בפלייאוף אני : וגם שם גול למשחק?(כבר הבקיע יותר) ערן: קיבלת!!! אני : אני מגזים אם אני מבקש גם מלך השערים באירופה לקמפיין? ערן: השתגעת לגמרי? מממ ברור שאנסה (מוביל את הטבלה) אני:… ערן:!!!! אני: וגם…. ערן:!!!!!!! מזל וברכה ועונה מוצלחת שתהיה רבותיי וגבירותיי קבלו את מלך השערים בכל הזמנים לעונה בישראל !מלך השערים בכל הזמנים לקמפיין בנבחרת ! מוליך בטבלת השערים בנבחרות למוקדמות היורו ועכשיו גם מלך השערים בכל הזמנים לעונה בסין. ערן זהבי עונת 2019 כמה אני גאה בך!!!!

A post shared by Ronen Katzav (@ronenkatzav) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תמיד ידענו שאתה מלך. מברוק על שבירת השיא הסיני! @eranzahavi #zahavi #goals #newrecord

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on











מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי