וייסמן כבש ב-0:4 של וולפסברגר, צמד לנאתכו בסרביה

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images

קשרה של פרטיזן כבש צמד בניצחון 0:4 על וויבודינה. החלוץ הישראלי העלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה בניצחון המוחץ של קבוצתו. סולומון נפצע בניצחון של שחטאר ובספק למשחקי הנבחרת

(גודל טקסט)
שבת עמוסה של כדורגל עוברת על אירופה, ובהתאמה גם על הליגיונרים. מאוחר יותר היום מונאס דאבור יקווה לדקות ראשונות בליגה הספרדית לאחר שנכלל בסגל סביליה נגד אתלטיקו מדריד, ומלבדו ישחקו אנטוורפן של ליאור רפאלוב וספרטה רוטרדם של אריאל הרוש.


בסרביה, ביברס נאתכו כיכב ניצחון 0:4 של פרטיזן בלגרד על וויבודינה. קפטן נבחרת ישראל כבש צמד, הראשון בפנדל בדקה ה-29 והשני בדקה ה-43, לפני שהוחלף בדקה ה-59. פרטיזן חזרה לנצח אחרי הפסד במחזור הקודם וניצבת במקום הרביעי בטבלת הליגה הסרבית.


באוסטריה, שון וייסמן הבקיע את השער השלישי בניצחון 0:4 של וולפסברגר על שטרום גראץ וקבוצתו התבססה במקום השלישי בטבלה, מרחק שמונה נקודות מזלצבורג הראשונה. זהו היה שערו ה-12 של החלוץ בליגה והוא ממוקם ראשון בטבלת הכובשים ביחד עם פטסון דאקה וארלינג בראנט הלאנד. 


שון וייסמן. כבש את שערו ה-12 בליגה (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)
שער נוסף לשון וייסמן (Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)


הישראלי הראשון לעלות על המגרש היום היה מנור סולומון, שנכלל בהרכב שחטאר דונייצק במשחק חוץ אצל קרפאטי לבוב. שחטאר לא נתקלה בהתנגדות מצד קבוצת התחתית ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-10, אך מכיוונו של סולומון הגיעו בשורות רעות: הקשר הוחלף בדקה ה-53 בגלל פציעה וישנו חשש כי קרע את שריר הירך האחורי. השחקן צפוי להיבדק מחר ובנבחרת מחכים לעדכון בנושא, כשהתקווה היא שסולומון לא ייעדר מהמשחקים נגד פולין וצפון מקדוניה. בלעדיו, האלופה האוקראינית כבשה עוד פעמיים וסיימה את המשחק ב-0:3, מה שהגדיל את הפער בראשות הטבלה ל-11 נקודות – לפחות עד המשחק של דימנו קייב מחר.


בקפריסין, חן עזרא לא שותף בניצחון 1:2 של אומוניה ניקוסיה על אתניקוס אחנס. בעקבות הניצחון אומוניה עלתה זמנית למקום הראשון בטבלה.


בבולגריה, לודוגורץ ניצחה 1:3 את ברואה ונשארה במקום הראשון בטבלה. דן ביטון, מאוויס צ'יבוטה וטאלב טוואטחה לא נכללו בסגל.

 

בהולנד, אריאל הרוש המשיך לפתוח בשער של ספרטה רוטרדם נגד פ.ס.וו החזקה השוער הישראלי הוציא שני כדורים מהרשת, קבוצתו סיימה ב-2:2 נגד סגנית האלופה שרשמה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד.


בבלגיה, ליאור רפאלוב שוב פתח על הספסל של אטוורפן ועלה מהספסל בדקה ה-67, קבוצתו הפסידה 3:1 למוסקרון.


אריאל הרוש מאוכזב (ANP Sport via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי