בבלגיה טוענים שזה סופי: ליאור רפאלוב החליט לעזוב את אנטוורפן

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | AFP

אחרי העימות המתוקשר עם מלך שערי הליגה במהלך המשחק נגד ליאז' והירידה החדה במעמדו, הישראלי יחפש קבוצה חדשה ינואר. צפו בתקרית בינו לבין דיומרסי מבוקאני, שככל הנראה הובילה להוצאתו מהרוטציה

(גודל טקסט)

דרמה בבלגיה. האם ליאור רפאלוב יעזוב את אנטוורפן בחודש ינואר הקרוב? בתקשורת המקומית טוענים שכן וזה סופי. היום (שני) פורסם כי הקשר הישראלי אינו מרוצה מהירידה החדה במעמדו וצפויות להיות לכך השלכות ישירות כבר בחלון הקרוב.


אחרי פתיחת עונה מסחררת שכללה שישה שערי ליגה ויכולת  נהדרת, המאמן לאזלו בולוני מחק את רפאלוב שרשם 23 דקות בלבד בארבעת משחקי הליגה האחרונים ובכתבה נטען שגורמים באנטוורפן חשפו כי הישראלי החליט באופן סופי לסיים את דרכו במועדון.


תקרית הזויה שככל הנראה השפיעה ישירות על מעמדו של רפאלוב נרשמה לפני כחודש, כאשר הקשר התעמת עם מלך שערי הליגה דיומרסי מבוקאני על ביצוע בעיטת פנדל. הישראלי דייק בסופו של דבר מהנקודה הלבנה, אך החלוץ הקונגולזי בחר שלא לחגוג איתו ומאז הוא כאמור לא נספר.


"הסיטואציה הזאת מביכה אותי", אמר המאמן בולוני לאחר אותה תקרית. גם קווין מיראלס הוותיק ביקר בחריפות: "אסור שדבר כזה יקרה, זה פגע בתדמית של המועדון".



בדרך ליעד חדש? ליאור רפאלוב (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי