"זו רק תחילת דרכו של דאבור בסביליה, איש לא מטיל בו ספק"

מואנס דאבור, מוניר
מואנס דאבור, מוניר | JOHN THYS / Contributor

מונצ'י, המנהל המקצועי של האנדלוסים, התייחס לכך שהחלוץ עדיין לא שיחק בליגה הספרדית: "נורמלי שאנשים תוהים לגביו. בתקופה האחרונה הוא השתפר וקיבל יותר הזדמנויות"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

"זה נורמלי שאנשים תוהים מדוע מואנס דאבור לא משחק. זו רק תחילת הדרך והוא הגיע לכאן בשביל להבקיע שערים. מדובר בהשקעה חשובה עבור סביליה ואיש במועדון אינו מטיל ספק ביכולות של השחקן". הדובר הוא מונצ'י, המנהל המקצועי של האנדלוסים, שהתייחס לכך שחלוץ נבחרת ישראל טרם רשם העונה הופעה בליגה הספרדית.

אחרי פתיחת עונה קשה במיוחד במהלכה דווח לא אחת על מעבר לקבוצה אחרת, דאבור נכלל לאחרונה בסגל סביליה במשחק ליגה, פתח פעמיים ברצפות בהרכב בזירה האירופית ואף הצטיין עם צמד ושני בישולים נגד דודלאנז'. גם בנבחרת ישראל החלוץ נמצא בתקופה טובה שבאה לידי ביטוי עם שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים נגד לטביה פולין.

מונצ'י הסביר את השיקולים: "כפי שהמאמן ז'ולן לופטגי כבר אמר, יש אצלנו תחרות גדולה על המקום בחלק הקדמי. בתקופה האחרונה דאבור השתפר ולכן גם קיבל יותר הזדמנויות. יש לנו סגל רחב ולא כולם יכולים לשחק. מוניר, למשל, הבקיע שלושער בליגה האירופית ובמשחק שלאחר מכן הוא ישב ביציע. כרגע זה המצב, הרי בסגל יכולים להיות רק 18 שחקנים וההחלטות מתקבלות בצורה אובייקטיבית ולא סובייקטיבית".


מואנס דאבור. התקופה הטובה תוביל לבכורה בליגה הספרדית? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי