שישי בספורט2: ערן זהבי ינסה לשפר את השיא הסיני

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

גוואנגז'ו ר.פ תתארח אצל המדורגת השישית בטבלה ווהאן זאל (13:30 בשידור ישיר), במה שתהיה עבור מלך השערים הזדמנות ראשונה מתוך שלוש להפוך לראשון בסין שחוצה את רף 30 השערים בעונה

(גודל טקסט)
הכדורגל העולמי חוזר מפגרת הנבחרות בסוף השבוע ואחת הליגות הראשונות שתשוב לפעילות היא הליגה הסינית, שכבר מחר בצהריים (שישי, 13:30 בספורט2) תצא לדרך כשעל כר הדשא בווהאן יעלו ערן זהבי, דיא סבע וגוואנגז'ו ר.פ במשחק חוץ מול ווהאן זאל.


עבור ערן זהבי, שניפץ את שיא השערים לעונה בסין במחזור שעבר, תהיה זו הזדמנות נוספת, אחת מתוך שלוש עד תום העונה, לשפר את השיא ולקבוע אתגר חדש. זהבי שבר את שיא השערים לעונה בתחילת החודש כשכבש ב-1:4 בייג'יין רנה את ה-29 שלו ב-25 משחקים, עקף את אלקסון הברזילאי שעשה זאת במדי גוואנגז'ו אברגרנדה ב-2014. 


זהבי וסבע, ששבו לסין ממשחק הנבחרת במקדוניה הצפונית ביום שלישי, צפויים לפתוח מול המדורגת שישית בטבלה, אך יצטרכו להסתדר במשחק ללא המאמן דראגן סטויקוביץ' שהורחק היום עד סוף העונה. סטויקוביץ' לא יוכל לעמוד על הקווים בשלושת מחזורי הסיום לאחר ששאל בהלצה "כמה נבחרות יש בסין?", כשנודע לו שמיאו זומן לנבחרת סין ב' ולא לנבחרת הבכירה. יש לציין שגוואנגז'ו ר.פ מתכוונת לערער על ההחלטה, גם סטויקוביץ' עצמו טען שהוא שאל זאת במלוא הרצינות ומחוסר ידיעה, אבל לכל הפחות במשחק החוץ מחר לא יעמוד על הקווים.


גוואנגז'ו ר.פ מדורגת במקום ה-11 לאחר 27 משחקים והיא עם 32 נקודות בלבד, מרחק 12 מהקו האדום, אך כמובן שהיא כבר הבטיחה את הישארותה. מדובר בעונה מאכזבת במיוחד עבור הכחולים-לבנים ובשבועות האחרונים, ללא כל קשר להשעייתו, תוהים בגוואנגז'ו אם המאמן הסרבי ימשיך בקבוצה אליה הגיע באוגוסט 2015.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי