צפו: רפאלוב פתח לראשונה אחרי חודש וכבש ב-2:3 על גנט

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הקשר הישראלי, שמיעט לקבל דקות במחזורים האחרונים מאז התעמת עם חברו לקבוצה דיומרסי מבוקאני, השלים 90 דקות במדי אנטוורפן במשחק הקשה נגד גנק, וענה עם שער בפנדל בדקה ה-33. מבוקאני כבש צמד

(גודל טקסט)
ליאור רפאלוב אמנם לא פתח כבר תקופה ארוכה במדי אנטוורפן, ובבלגיה החלו להעלות ספקולציות על עתידו, אבל הקשר הישראלי הוכיח שהוא שוב כאן: אחרי שבארבעת המחזורים האחרונים רשם 23 דקות בלבד, רפאלוב עלה הערב (חמישי) למשחק הביתי נגד גנט – הראשון מבין שניים ברציפות בין שתי הקבוצות, אגב – וחזר לכבוש לראשונה מאז תחילת אוקטובר.


המשחק נפתח לא טוב מצד המארחת, ורומן ירמצ'וק סיים מתפרצת עם הקפצה מעל השוער ו-0:1 לטובת גנט בדקה ה-21. למזלה של אנטוורפן יש לה את מלך שערי הליגה דיומרסי מבוקאני, שהשווה תוך ארבע דקות עם בעיטה נהדרת מהאוויר והעלה את מאזנו ל-12 שערים העונה. בדקה ה-33 התקפה של האדומים הסתיימה עם נגיעת יד של בלם גנט, ורפאלוב התכבד בבעיטת הפנדל – וחגג שער שביעי העונה בליגה, שמסמל המון עבורו.


רפאלוב היה שותף גם לשער השלישי בפתיחת המחצית השנייה, כשבדקה ה-48 הכניס כדור נהדר לאיבו רודריגס שחדר לתוך הרחבה מצד שמאל והקפיץ כדור למבוקאני. האחרון, כמובן, נגח בלי קושי וקבע 1:3 לאנטוורפן. בתוספת הזמן גנט קיבלה פנדל משלה וצימקה, אבל למרות לחץ בדקות הסיום לא הצליחה להשוות והמשחק נגמר ב-2:3 לחבורה של הקשר הישראלי.




זה היה, אגב, משחק השלמה מהמחזור החמישי, וכאמור ביום ראשון שתי הקבוצות ייפגשו שוב – הפעם בגנט במסגרת המחזור ה-16. אנטוורפן תוכל לעלות על חשבון היריבה למקום השני עם ניצחון חוץ, שיהיה שלישי ברציפות שלה בליגה ויסמן התחלה חדשה לאחר פתיחת עונה די בינונית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי