כיצד יושפע מכך אלי דסה? ויטסה עשויה לפטר את סלוצקי

אלי דסה
אלי דסה | Soccrates Images / Contributor

המגן שהצטרף בספטמבר האחרון פצוע בימים אלה ולא היה שותף להפסד האחרון 2:0 לספרטה ואריאל הרוש, אך בהולנד פורסם שבמועדון "איבדו אמון" במאמן וההמתנה כעת היא להחלטת הבעלים הרוסי

(גודל טקסט)

אלי דסה חיפש במשך שבועות רבים קבוצה חדשה, לאחר שמכבי תל אביב הודיעה בתחילת חודש יולי שהמו"מ עמו לא יחודש ושהוא עוזב את המועדון עם סיום חוזהו, וכשחתם לאחר תחילת העונה בוויטסה ההולנדית, נראה היה שהוא מצא בית חדש מושלם עבורו. ליגה התקפית, קבוצה שדוגלת בכדורגל התקפי ועם מאמן בכיר על הקווים.

אלא שנכון להיום בבוקר (שלישי), בהחלט ייתכן שבקרוב מאוד יבוצע זעזוע בוויטסה. בתקשורת ההולנדית התפרסם שראשי הקבוצה "איבדו אמון" במאמן לאוניד סלוצקי, אקס צסק"א מוסקבה, נבחרת רוסיה והאל סיטי האנגלית, המאמן שבחר באלי דסה ונתן לו את המקום בהרכב זמן קצר לאחר הגעתו לקבוצה, חרף העובדה שערך אימונים אישיים בלבד עד חתימתו בוויטסה רק ב-9.9.2019, כחודשיים לאחר שחבריו לקבוצה כבר פתחו באימונים לעונה.

דסה, שכידוע נפצע במשחק הנבחרת האחרון במקדוניה הצפונית, עשוי לשוב רק בחודש הבא והוא לא היה שותף להפסד 2:0 לספרטה רוטרדם ואריאל הרוש ביום ראשון האחרון. זה היה הפסד רביעי ברציפות של הקבוצה בליגה, דווקא אחרי רצף של ארבעה ניצחונות ופתיחת עונה אדירה של שבעה ניצחונות, הפסד בודד לפ.ס.וו איינדהובן (5:0 בחוץ) ושתי תוצאות תיקו, הראשונה נגד האלופה אייאקס אמסטרדם (2:2). למרות התוצאות האחרונות, בזכות פתיחת העונה ויטסה עדיין במקום ה-5 עם 23 נקודות במאזנה.

"מעמדו של סלוצקי בסכנה", נכתב הבוקר בהולנד, "אף אחד בארנהיים לא סומך עליו יותר". עם זאת, האיש החזק המועדון הוא הרוסי ואלרי אויף, נציג הבעלים, והוא טרם החליט אם לפטר את המאמן אותו הוא בחר בעצמו. אחת הסיבות להשארתו היא הרצון לראות את "פרויקט סלוצקי" מצליח ושגם כך הייתה זו מטרה לטווח ארוך. עוד נכתב כי המנהל המקצועי מוחמד אלאך בשלב זה מסרב להתייחס לסיטואציה וכנראה ממתין להחלטת הבעלים.


דסה. בקבוצה מקווים שישוב במהרה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי