ערן זהבי הפסיד במחזור הסיום, אברגראנדה זכתה באליפות

ערן זהבי
ערן זהבי | Fred Lee / Contributor

מלך השערים של הליגה הסינית רצה להגיע ל-100 שערים, אך קבוצתו הפסידה 0:1 אצל הנאן ג'יאניה. דיא סבע השלים 90 דקות. הקבוצה של קנאברו ניצחה 0:3 את שנואה וגברה על בייג'ין גואן במירוץ לתואר

(גודל טקסט)

לליגה הסינית יש אלופה חדשה. לאחר מעט דרמה במחצית הראשונה של מחזור הסיום של העונה, גוואנגז'ו אברגראנדה יצאה עם כל הקופה וזכתה בפעם שמינית בתולדות המועדון. במקביל, בייג'ין גואן הצליחה לחזור מפיגור כפול במשחקה, אך זה לא הספיק לה. ערן זהבי ודיא סבע השלימו 90 דקות במדי גוואנגז'ו ר.פ, אך הפסידן 1:0 במחזור הסיום.

גוואנגז'ו אברגראנדה – שנגחאי שנחואה 0:3 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
לאחר שאשתקד סיימה כסגנית, אברגראנדה של פאביו קנאברו השלימה היום את העונה הנפלאה, כשגברה בביתה על שנגחאי שנואה החלשה. המחצית הראשונה בהתמודדות הייתה מותחת מאוד, אך ממש על סף סיומה המקומיים עלו ליתרון משער וואי סיחאוו. בדקה ה-55 פארק ג'י-סו קבע 0:2 במשחק, בגול שהיה ספק בנבדל. בדקה ה-83 אלקסון חתם את המשחק הגדול עם שער שלישי והקבוצה חגגה את האליפות.

אליפות מספר שמונה. פאוליניו וטאליסקה חוגגים (STR/AFP via Getty Images)
אליפות מספר שמונה. פאוליניו וטאליסקה חוגגים (STR/AFP via Getty Images)

אליפות ראשונה על הקווים. קנאברו חוגג (STR/AFP via Getty Images)
אליפות ראשונה על הקווים. קנאברו חוגג (STR/AFP via Getty Images)

בייג'ין גואן – שאנדונג לוננג 2:3
כשהיא יודעת שהיא חייבת לנצח, אך לא תלויה בעצמה, הקבוצה של ברונו ג'נסיו ספגה שני שערים מפתיעים בתחילת המשחק – הראשון מכדור עונשין מוצלח של רוג'ר גדש הפורטוגלי, ובדקה ה-15 מרואן פלאייני כבר קבע 0:2 לשנדונג עם נגיחה עוצמתית. לקראת תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ז'אנג יונינג החזיר את קבוצתו למשחק עם שער מזווית קשה, וכשתי דקות לאחר מכן רנטו אגוסטו הברזילאי קבע 2:2 מהנקודה הלבנה. המהפך של בייג'ין הושלם בדקה ה-91 עם שער וואנג זימינג, אך זה לא הספיק לאליפות.

הנאן ג'יאניה – גוואנגז'ו ר.פ 0:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
למרות שלשתי הקבוצות לא היה על מה לשחק, המשחק בז'נגז'ו היה מהנה מאוד. ערן זהבי ודיא סבע פתחו בהרכב של גוואנגז'ו, כשמלך השערים של הליגה חיפש את שערו ה-100 בסין, אך לא הצליח לעשות זאת לאחר רצף החמצות אדיר. כמו בכמעט כל משחק שלה העונה, הקבוצה של צמד הלגיונרים הוציאה כדור מהרשת משער יפהפה של מא-שינגאו, ובכך רשמה הפסד במחזור הסיום של העונה.

ערן זהבי. ניסה בכל דרך להגיע ל-100 שערים (אתר הליגה הסינית)
ערן זהבי. ניסה בכל דרך להגיע ל-100 שערים (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי