ויטסה שמטה יתרון כפול, המאמן של דסה התפטר בשידור חי

הירנביין חוגגת
הירנביין חוגגת | ANP Sport / Contributor

ללא המגן הישראלי הפצוע, קבוצתו של לאוניד סלוצקי הוליכה 0:2 כעבור 21 דקות, אך נוצחה 3:2 בחוץ מול הירנביין והרוסי החליט לסיים את דרכו בראיון שהעניק לטלוויזיה המקומית. רפאלוב ואנטוורפן טיפסו למקום השני

(גודל טקסט)
ללא אלי דסה הפצוע שנותר מחוץ לסגל, ויטסה ארנהיים לא הצליחה לעצור הערב (שישי) את כדור השלג כשנוצחה 3:2 בחוץ על ידי הירנביין במסגרת המשחק שפתח את המחזור ה-15 בהולנד. קבוצתו של לאוניד סלוצקי, שמעמדו התערער משמעותית בעקבות התוצאות האחרונות, כבר הוליכה 0:2 כעבור 21 דקות, אך שלושה שערים תוך 27 דקות קבעו הפסד חמישי ברציפות ומגן נבחרת ישראל וחבריו יגיעו למשחק הקרוב מול פיינורד עם מאמן חדש על הקווים, כאשר הרוסי התפטר בשידור חי בראיון שהעניק לטלוויזיה המקומית עם סיום ההתמודדות. 



עוד לפני ההפסד האכרי הערב והתפטרותו של הרוסי, בתקשורת ההולנדית התפרסם שראשי הקבוצה "איבדו אמון" בסלוצקי, אקס צסק"א מוסקבה, נבחרת רוסיה והאל סיטי האנגלית, המאמן שבחר בדסה ונתן לו את המקום בהרכב זמן קצר לאחר הגעתו לקבוצה, חרף העובדה שערך אימונים אישיים בלבד עד חתימתו בוויטסה רק ב-9.9.2019, כחודשיים לאחר שחבריו לקבוצה כבר פתחו באימונים לעונה. "מעמדו של סלוצקי בסכנה", "אף אחד בארנהיים לא סומך עליו יותר", נכתב בין היתר.


אחרי שמוקדם יותר היום חשף כי ביתו נפרץ, ליאור רפאלוב וקבוצתו אנטוורפן גברו 0:1 על מכלן במסגרת המחזור ה-17 בליגה הבלגית והעפילו באופן זמני למקום השני בטבלה. קבוצתו של הישראלי, שהוחלף בדקה ה-60, רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות והורידה את הפער לחמש נקודות מהמוליכה קלאב ברוז', שתשחק מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי