עגייב כבש בהפסד סומגאיט, הרוש ספג רביעייה לווילם II

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport via Getty Images

הקשר הבקיע את שערו השלישי העונה באזרבייג'אן, אך לא הצליח למנוע 2:1 נגד קשלה השנייה בטבלה. השוער הישראלי שוב פתח בהרכב, אך קבוצתו הפסידה 4:0, צ'רלטון ללא חמד וכיאל נכנעה 3:1 לשפילד וונסדיי

(גודל טקסט)
אמיר עגייב השלים היום (שבת) 90 דקות במדי קבוצתו סומגאיט ואף כבש את שער הליגה השלישי שלו באזרבייג'אן, אך לא הצליח למנוע הפסד 2:1 נגד קשלה המדורגת שנייה בטבלה. סומגאיט נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים ורשמה את הפסדה השישי העונה, כאשר בתום 13 מחזורים היא ניצבת במקום הרביעי.


בהולנד, אריאל הרוש שמר על מקומו בהרכבה של ספרטה רוטרדם נגד וילם II, אך הפעם רשם תצוגת נפל כאשר ספג רביעייה וקבוצתו הפסידה 4:0.


באנגליה, תומר חמד ובירם כיאל לא נכללו בסגל צ'רלטון, שנכנעה 3:1 לשפילד וונסדיי, במה שהיה הפסדה השני ברציפות והמשחק השביעי ברצף שבו היא לא מנצחת. צ'רלטון מדורגת במקום ה-17 בתום 19 מחזורים.




בסקוטלנד, היברניין של אופיר מרציאנו איבדה יתרון של שני שערים נגד קילמרנוק וסיימה ב-2:2, וכעת היא מדורגת במקום השישי בטבלת הפרמיירשיפ הסקוטית. השוער הישראלי ישב על הספסל במשך כל 90 הדקות.


עוד שחקן שלא שותף הערב, הוא אלון תורג'מן שישב על הספסל בניצחון 0:5 של אוסטריה וינה על הארטברג בליגה האוסטרית. חברו לחוד ההתקפה כריסטוף מונשיין כיכב עם שלושער.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי