לופטגי תחת מתקפה: "חוסר האמון בדאבור לא קשור לכדורגל"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Icon Sport / Contributor

חלוץ סביליה נותר מחוץ לסגל גם במשחק הליגה נגד לגאנס וטרם רשם הופעה במסגרת מקומית, האוהדים זעמו: "עצוב שהמאמן מקבל החלטות שהן לא מקצועיות, איזו דוגמא זה אמור לתת לשחקנים האחרים?"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
גם שערו השלישי של מואנס דאבור העונה בליגה האירופית לא עשה רושם על מאמן סביליה ז'ולן לופטגי, שהותיר את חלוץ נבחרת ישראל מחוץ לסגל גם במשחק נגד לגאנס במסגרת המחזור ה-15 בליגה הספרדית הבכירה.


מי שלא אהבו את ההחלטה הם חלק ניכר מאוהדי סביליה, שתהו כיצד יכול להיות שדאבור טרם שיחק העונה בליגה והביעו את זעמם ברשתות החברתיות: "עצוב שהמאמן מקבל החלטות שהן לא מקצועיות", האשים אחד מהם.


אחר כתב: "אני מבולבל, האם מישהו יכול לומר לי למה דאבור – לו ממוצע שערים לדקות הטוב בקבוצה – נשאר מחוץ לסגל גם הפעם? לוק דה יונג, חאבייר הרננדס ומוניר אל חדאדי בסגל לפניו? זה כבר ממש לא קשור לכדורגל".


אוהדי סביליה לא הרפו: "דאבור הבקיע שער יפה בליגה האירופית ונותר מחוץ לסגל ואילו  צ'יצ'ריטו היה גרוע וקיבל את המקום ב-18. למה זה קורה? איך אפשר לטעון שזה מקצועי? איזו דוגמא זה אמור לתת לשחקנים האחרים? כשאתה מגלה יכולת טובה, זה אמור להעניק לך קרדיט. ככה עובד הכדורגל, לא?".


"העוול שנעשה לדאבור הוא מקומם", הבהיר אחד האוהדים. "כולנו רואים ומבינים שהוא החלוץ הטוב ביותר בסגל שלנו כיום, אך המאמן מתעקש לא לשתף אותו. מישהו מוכן לחשוף אחת ולתמיד את הסיבה? אנחנו מחכים לתשובות".




האוהדים בצד שלו. מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי