ביטון זכה בגביע הליגה עם סלטיק, נאתכו שותף בניצחון פרטיזן

ניר ביטון
ניר ביטון | Mark Runnacles/GettyImages

הבלם עלה לכר הדשא בדקה ה-66 וניצח 0:1 עם קבוצתו את ריינג'רס של ג'רארד. קפטן נבחרת ישראל פתח בהרכב קבוצתו בדרבי הקטן של בלגרד, בו ניצח 1:2 את ראד

(גודל טקסט)

משחקי הליגות והגביעים ממשיכים היום (ראשון) ברחבי אירופה, כאשר מספר נציגים ישראלים לוקחים חלק במשחקי קבוצותיהם. ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד, ואילו ניר ביטון על הספסל של סלטיק לקראת גמר הגביע הלוהט.

בסרביה, קטפן נבחרת ישראל נאתכו פתח בהרכב קבוצתו נגד ראד בלגרד, בדרבי הקטן של עיר הבירה, אשר נגמר בניצחון 1:2 של קבוצתו של הקשר הישראלי, ששותף ל-75 דקות וראה את סיידובה סומא, אקס מכבי חיפה, ואומאר סאדיק כובשים את שערי הניצחון, שהשאירו את פרטיזן במקום השלישי.

בסקוטלנד, ניר ביטון וסלטיק זכו בגביע הליגה לאחר שניצחו 0:1 את ריינג'רס של סטיבן ג'רארד במשחק ה"אולד פירם" הידוע. הבלם הישראלי פתח את המשחק על הספסל ונכנס לכר הדשא בדקה 66, בזמן שקבוצתו הייתה בחיסרון מספרי לאחר הרחקה של ג'רמי פרימפונג. את שער הניצחון במשחק כבש כריסטופר ג'וליאן, כשריינג'רס החמיצה כדור עונשין מיד לאחר מכן. חאתם עבד אלחמיד פצוע ולא נכלל בסגל.

נתאכו. ניצחון לקפטן נבחרת ישראל וקבוצתו ( ANDREJ ISAKOVIC / Contributor)
נתאכו. ניצחון לקפטן נבחרת ישראל וקבוצתו ( ANDREJ ISAKOVIC / Contributor)

בקפריסין, אומוניה ניקוסיה של חן עזרא צמצמה את הפער מאנורתוזיס המוליכה לשתי נקודות בלבד, זאת לאחר ניצחון 0:2 חלק על דוקסה. הקיצוני הישראלי ישב על הספסל במשך 90 הדקות ולא שותף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי