ניר ביטון על עתידו: "אוהב את סלטיק ורוצה להישאר"

ניר ביטון
ניר ביטון | Ian MacNicol/Getty Images

לאחר שזכה בתואר ה-14 מאז הגיע לסקוטלנד, הקשר הודה: "היו רגעים שחשבתי שסיימתי את הקריירה, המשפחה תמכה בי ובזכותה אני כאן". וגם: הניצחון על ריינג'רס בגמר ועתידו לקראת סיום החוזה בקיץ

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

בתחילת השבוע עלה מהספסל ניר ביטון בגמר גביע הליגה הסקוטי והיה שותף ל-0:1 של סלטיק על היריבה המושבעת ריינג'רס, במה שהיה תוארו ה-14 מאז הגיע לממלכה. הבוקר (רביעי) התראיין הישראלי ל"הראלד" הסקוטי וסיפר כי הוא כל כך הופתע כשהוא נקרא על ידי המנג'ר ניל לנון לעלות למגרש, עד כדי כך שהוא נתפס באמצע אכילת סלט על הספסל.

ביטון, שרשם העונה רק שמונה הופעות ליגה (496 דקות בלבד) וגם בליגה האירופית בעיקר עולה מהספסל, נכנס למגרש בדקה ה-66 במקום החלוץ ג'יימס פורסט במטרה לסייע לקבוצה לשמור על היתרון שנכבש בדקה ה-60, מכיוון שההולנדי פרימפונג הורחק באדום ישיר בדקה ה-63 וסיבך את הירוקים שכמובן חסרו את חאתם אלחמיד הפצוע.

"אכלתי סלט פירות ובכלל לא הייתי מוכן להיכנס למשחק!", הודה ביטון, "כשחקן הגנה, כמובן, אתה לא מצפה להיכנס למגרש אלא אם קורה משהו מפתיע. המנג'ר אמר לשחקנים אחרים להתחמם והייתי רגוע לגמרי על הספסל, אבל אז ג'רמי עשה טעות והייתי צריך להכין את עצמי מיידית להיכנס. אלה היו 25 הדקות הכי ארוכות שלי על המגרש, אבל נהניתי מאוד. זה מסוג המשחקים שאתה מרגיש בהם טוב ברגע שאתה נכנס".


ביטון חוגג תואר מספר 14 בסקוטלנד (Michael Steele/Getty Images)

ביטון, שחוזהו יסתיים בתום העונה והמנג'ר ניל לנון כבר אמר לא אחת כי הוא מקווה שההנהלה תצליח להשאירו בחוזה חדש, סיפר על התואר ה-14 שלו במועדון מאז הגיע ב-2013: "זה נהדר להגיע למעמדים האלה ולנצח, בטח אם אתה לא משחר כל כך טוב ובסוף זוכה בתואר. אלה רגעים שצריך להעריך, אישית הייתי הרבה זמן מחוץ למגרש ואני לא יכול לשקר ולומר שלא כאב לי לראות את החברים חוגגים זכייה בתארים, כשאתה פצוע אתה תמיד מפחד מהנורא מכל, גם לי היה רגע שכבר חשבתי שהקריירה שלי הסתיימה, ככה שצריך ללמוד להעריך כל רגע. המשפחה שלי דרבנה אותי ויש לה חלק גדול בחזרה שלי, התואר האחרון היה הפרס לכל התקופה האחרונה".

על מיעוט הדקות העונה והחוזה שמסתיים: "נפצעתי נגד ריינג'רס באוגוסט, זה השבית אותי לחמישה שבועות וכשחזרתי הקבוצה הייתה ברצף ניצחונות והיה לי קשה להיכנס להרכב, אבל כמחליף אתה תמיד צריך להיות מוכן שיקראו לך לשחק. אני אוהב את המועדון הזה ורוצה להישאר, התאקלמתי לחיים פה וכך גם הילדים שלי, אז אנחנו נראה מה יהיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי