וייסמן מכוון לבונדסלגיה, ריגלר: "מחירו הוא חמישה מיליון יורו"

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

חלוץ וולפסברגר שואף להתקדם לליגה הגרמנית: "זו צריכה להיות הצעה שתתאים לכולם". נשיא המועדון הבהיר כי רק הצעה סכום כספי משמעותי יוביל לשחרורו בינואר

(גודל טקסט)

אחרי שכבש והצטיין מול רומא באולימפיקו והעלה את מאזנו ל-24 שערים ושלושה בישולים ב-25 הופעות בכל המסגרות במדי וולפסברגר, שון וייסמן ממשיך את עונת השיא שלו ומכוון הכי גבוה שאפשר: "הייתי רוצה לשחק בבונדסליגה, אבל ההצעה צריכה להתאים לכולם", אמר החלוץ שמתחרה עם ארלינג הולאנד על תואר מלך שערי הליגה האוסטרית.

לאחרונה, כזכור, הוזכר וייסמן כמועמד להצטרף למספר קבוצות פרמיירליג בכירות כמו טוטנהאם וצ'לסי, אך נשיא וולפסברגר דיטמר ריגלר נחוש לשמור על החלוץ הישראלי בן ה-23. "לא נשחרר את שון תמורת פחות מחמישה מיליון יורו", הבהיר. באוסטריה נכתב שהקבוצה תשקול לוותר על המוציא לפועל העיקרי שלה כבר בינואר, אולם היא תעשה זאת רק אם תתקבל הצעה ראויה.

בקיץ עוד ניהל וייסמן משא ומתן עיקש עם מכבי חיפה וכשלא נענו לדרישות השכר שלו הצטרף ללא תמורה לוולפסברגר, שכאמור עשויה להרוויח סכום נכבד אם וכאשר תמכור את הישראלי. ברשתות החברתיות התרשמו אוהדי רומא מחלוץ הנבחרץ ואחד מהם אף כתב: "צריך לקחת אותו בתור גיבוי לאדין דז'קו". אפילו לברזיל הגיע השער של וייסמן נגד הג'אלורוסי ואוהד פלמנגנו כתב: "יש חלוצים שאין לנו סיכוי לקחת, כאלה מליגת האלופות, אבל בליגה האירופית יש שחקנים כמו שון וייסמן שהסיכוי לצרף אותם קיים".


השמיים הם הגבול. שון וייסמן מודה לבורא עולם באולימפיקו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי